Audi спечели 24 часа на Льо Ман за 13-ти път – и клиентите на марката ще го усетят в собствените си автомобили. От самото начало на участието си в надпревари за издръжливост компанията изпробва нови решения на пистата, които впоследствие внедрява в серийните си модели.
Последният успех бе осми за TDI. Audi използва Льо Ман като мобилна лаборатория за проби на най-новите си идеи и технологии. TFSI с директно впръскване например се появи за първи път в надпреварата през 2001 г. Днес милиони автомобили на Audi са с подобрен разход на гориво, поведение на двигателя и намалени вредни емисии благодарение на получените на трасетата резултати.
Марката бе първата, която спечели изключително тежкото денонощно състезание с дизелов мотор – през 2006 г.
Последното творение на екипа от Инголщадт – R18 e-tron quattro – е най-новото въплъщение на последните технологични тенденции в автомобилостроенето от олекотяване на колата до аеродинамика и ефективност на мотора. Двата прототипа на Audi стигнаха финала на тазгодишните 24 часа на Льо Ман с 30% по-малко гориво в сравнение с предишни сезони – работа в посока алтернативни задвижвания. За първи път бяха използвани и лазерни светлини. Първото серийно Audi с такива – R8 LMX – вече е в продажба.