Начало Автомобили ASX – интерпретация на новата визуална идентичност на Mitsubishi

ASX – интерпретация на новата визуална идентичност на Mitsubishi

118
0

Само няколко седмици преди появата на европейския пазар, промененият ASX бе представен на автомобилното изложение в Париж 2016, демонстрирайки поредната интерпретация на новата визуална идентичност “Dynamic Shield” на Mitsubishi.

С произведени над 900,000 автомобила от 2010 година насам., ASX се превърна в глобален успех за Mitsubishi Motors Corporation (MMC) и своевременен отговор на компанията в постоянно увеличаващото се предлагане на SUV-ове от C-сегмент.

Европа е вторият по големина глобален пазар за този модел, където ASX заема стабилно второ място по продажби на Mitsubishi Motors след лидера Outlander.

Mitsubishi Motors използва тази стабилна основа за по-нататъшно успешно представяне на базата на постоянно развитие на модела, за да отговори на тенденциите на пазара и изискванията на клиентите, в съответствие с еволюцията на марката.

Демонстрирайки плавен преход към следващото поколение автомобили на Mitsubishi Motors, ASX 2017 е с новата визуална идентичност на MMC – т.нар. “Dynamic Shield”.

Визуалната концепция “Dynamic Shield”, която бе демонстрирана в Outlander PHEV Concept-S 2014, символизира присъщите на SUV-овете на Mitsubishi Motors функционалност и надеждна сигурност. Ефектните хромови контури от двете страни на радиаторната решетка обгръщат като щит емблемата с трите диаманта и създават усещане за 3D движение.

При ASX дизайнът на предната броня е променен, за да бъдат интегрирани хромираните елементи, докато централната част е затъмнена като при New Outlander (вижте скицата по-горе) или eX-Concept. Горната част на решетката вече е с тънки черни хоризонтални ламели и се слива с фаровете, създавайки интегрирана визия.

Ново оформление на предницата е израз на уважение към историята на марката и е в съответствие с концепцията “Формата следва функционалността”. Това визуално решение е базирано на дизайна на страничните протектори на броните при предишните модели на Pajero/Montero/Shogun, осигуряващи уникално чувство за защитеност както за хората, така и за самия автомобил. В това отношение дизайнът на предната част на автомобила отразява историята и свързаната с нея еволюция.

Освен новия дизайн на предницата, европейската версия на ASX 2017 се отличава също така с антена тип “перка на акула”, облицовка на задната седалка, която осигурява по-стабилна опора на тялото, както и нови материали за изработка на седалките.

Тези козметични промени са само допълнение към направените напоследък подобрения в предлаганата в Европа версия на ASX:

Нов 1.6 Turbo Diesel 114 к.с двигател (със системи Auto Stop & Go, 6 M/T, варианти 2WD и 4WD)

Удължаване на сервизните интервали до 20,000 км

Ново оборудване (18” многоспицови алуминиеви джанти, акценти в пиано черен лак върху волана, автоматично затъмняващо се огледало за обратно виждане и др.