Екипажът на Мегапорт Рейсинг Мирослав Ангелов и Георги Гаджев с Шкода Фабия R5 Evo записа втора поредна победа в националния шампионат по рали-спринт в Ихтиман.
Двамата спечелиха всички 5 отсечки за деня и убедително водят във временното класиране преди последния кръг във Видин. На второ място завършиха Денис Станчовски и Явор Брънков с Пежо 208 R2 – на 1,51 мин зад лидерите. Трети са Антон Титов и Динко Георгиев, само на 0,6 сек зад тях.
Ангелов и Гаджев спечелиха убедително първото минаване на Язовира с дължина 10,91 км с 25,6 сек пред Станчовски и Брънков, след което взеха Любница с 21,1 сек пред Георги Василев и Стефан Добрев с Mitsubishi Lancer Evo 9.
На второто минаване на Язовира екипажът на Мегапорт Рейсинг дръпна с нови 23,3 мин на преследващите го, а на второто минаване на Любница натрупа преднина от 20,7 сек пред вторите в отсечката Титов и Георгиев.
На суперспециалната отсечка в центъра на Ихтиман Ангелов и Гаджев отново бяха най-бързи с 6,8 сек пред Никола Мишев и Янаки Янакиев с Пежо 208 R2. Състезанието бе прекъсвано от катастрофи в първия и петия етап, за щастие без сериозни последици за пилотите.
Четвърти в крайното класиране е сливенският екипаж Георги Василев/Стефан Добрев (Мицубиши Лансър Ево 9), за които Ихтиман беше първото участие в този шампионат.
За Мишев/Янакиев 5-ото място дойде като резултат от грешка на Динко Иванов/Живко Желев (Стара Загора, Ситроен С2 R2) в градския етап в Ихтиман. Преминавайки през шикан, Иванов застъпи едно от ограниченията и неговият автомобил се преобърна по таван. За щастие инцидентът се размина без никакви травми за екипажа.
В началото на състезанието друг екипаж – пловдивчаните Роман Георгиев/Ваня Господинова (Пловдив, Ситроен Саксо), претърпяха тройно преобръщане по таван. След светкавичната намеса на организаторите, двамата бяха откарани за лечение на контузиите във Военно-медицинска академия в столицата.
„Много се радвам, че карахме на отсечките от старото рали България. Те са много тесни и технични. Не рискувахме в нито един етап от състезанието. Където можехме карахме за публиката с повече приплъзване на автомобила и ръчни спирачки. Шампионатът изглежда ще се реши във Видин. Бихме приветствали по-сериозна конкуренция в рали-спринта“, коментира Ангелов.