Фернандо Алонсо ще кара със старата спецификация на задвижващата система на Хонда до края на състезателния уикенд в Австрия.
За надпреварата на Ред Бул Ринг японският доставчик бе внедрил новата 3-а за сезона версия на агрегата си, за която се смята, че е с 26 конски сили по-мощна от предишната.
След вчерашните свободни тренировки от Хонда обаче са открили проблем с хибридната система MGU-H в болида на испанеца. Било е взето решение да не се рискува с новата спецификация и да се премине към поставяне на старата.
Тъй като тя е била вече използвана в предишни състезания, наказание в решетката за Алонсо няма да има.
Във вчерашния ден представянето на колата с новия агрегат беше окуражаващо, като в първата свободна тренировка Вандоорн и Алонсо бяха в топ 10.