Себастиен Ожие (Ситроен) победи в рали Акрополис 2011. Този път 27-годишният французин успя да извоюва победата от съотборника си Себастиен Льоб, който остана втори на 10,5 сек. Трети се класира Мико Хирвонен от Форд с разлика от лидера 13,5 сек.
Рали Акрополис 2011 бе 7 кръг от тазгодишния световен рали шампионат, с което календарът бе преполовен. Надпреварата се завърна в програмата не WRC след година отсъствие. Центърът бе Лоутраки на около 90 км от столицата Атина.
По време на ден 1 от гръцкото състезание едноличен лидер бе Петер Солберг. Заради правилата за стартов ред обаче през ден 2 норвежецът тръгваше пръв, чистеше пътя и респективно бе невъзможно да запази водачеството. В резултат в края на ден 2 начело излезе Себастиен Льоб. Тук имаше твърдения за тактика от страна на съотборника му Себастиен Ожие, който нарочно е изостанал, за да получи втората и по-изгодна стартова позиция през финалния ден.
При тези обстоятелства стартира финалният ден от рали Акрополис 2011. Програмата бе съставена от 5 отсечки – първите две се караха още веднъж следобед. Последната бе т. нар. Power Stage, чийто маршрут преминаваше по част от този на първата за деня отсечка.
Още сутринта след началния етап Ожие открадна водачеството на съотборника си Льоб, излизайки отпред само с 0,1 сек. преднина. Втори в отсечката бе Хирвонен, което позволи на финландеца да измести от 3-ото място в генералното класиране Петер Солберг. Мико призна, че е карал доста рисково, но не е допуснал никакви грешки за разлика от Солберг.
Отсечката бе спечелена от другия пилот на Форд Яри-Мати Латвала, който обаче не можеше да постигне нищо по-значимо в генералното освен класиране в зоната на точките заради натрупаното закъснение от началните два дни поради технически проблеми с автомобила му Форд Фиеста RS WRC.
Латвала бе най-бърз и във втората за деня отсечка. При голямата борба за генералното класиране обаче Льоб отново излезе пред Ожие. Това стана въпреки че Льоб стартира пръв. Хирвонен пък успя да скъси разликата с лидерите и същевременно да я увеличи с борещия се за място на подиума Петер Солберг.
Последва сервиз и повторно преминаване на същите два специални етапа.
В първия от тях Льоб се класира 6-и, изоставайки от записалия второ време Ожие с 6,2 сек. Това бе ключът към победата на Ожие при оставащи само две отсечки. От своя страна Хирвонен успя да намали още изоставането си от лидерите, споделяйки че сцеплението на автомобила му в изминатата отсечка се е подобрило.
Предпоследният етап бе спечелен отново от Яри-Мати Латвала, следван от съотборника си Хирвонен. Тук Ожие бе по-бърз с 4,4 сек. от Льоб, което му позволи да увеличи разликата от основния си преследвач на 10,5 сек.
Финалната отсечка бе т. нар. Power Stage, който носи бонус точки за първите трима пилоти с най-бързи времена. За да го проследи в пресцентъра на надпреварата в Лоутраки дойде лично президентът на ФИА Жан Тод.
По време на етапа Мико кара с разпрана задна броня, а Солберг подходи много рисково и карайки близо до крайпътните насипи, на няколко пъти ги закачи с колата си Ситроен DS3 WRC. В крайна сметка етапът бе спечелен от Себастиен Ожие, следван от съотборника си Себастиен Льоб, който този път изостана с 0,009 сек. Трети стана Хирвонен. Това означава, че тези трима пилоти ще вземат бонус точки, което ще бъде отразено в класирането за шампионата.
Точно в този ред: Ожие, Льоб и Хирвонен бе и финалното класиране в рали Гърция 2011.
Следващият кръг от шампионата е рали Финландия (28-31 юли).