Серхио Перес (8-и):
– Доволен съм от това как протече първият ми ден. Втората сесия бе особено добра. Няма трудности при ученето на пистата, доста бързо свикнах с нея. Що се отнася до настройките на автомобила, то вървим в правилната посока, но трябва да направим някои промени за утре. Нямам търпение за квалификацията.
Камуи Кобаяши (15-и):
– Според мен като цяло колата не е прекалено зле, а днес научихме много неща за гумите на Пирели, след като ги ползвахме за първи път в реален състезателен уикенд. Важно е да познаваме поведението им, особено във връзка с температурата на трасето. В първата тренировка правих по-дълги серии от обиколки с един комплект. Във втората нямахме време да търсим оптимално ниво на прилепяне, тъй като програмата ни бе доста напрегната. Сега ще търсим начин да подобрим баланса на болида.
Адриан Сутил (17-и):
– Беше нелош ден. Имаме доста нови компоненти по автомобила, а ползването на задното крило определено прави поведението му различно. Във втората тренировка имахме малък проблем с пода и загубих известно време заради това. Гумите пък отнемат три до четири обиколки, за да заработят нормално, даже при твърдите минават повече турове. В началото на изпитанията имаше нестабилност в предната част, която и блокираше. Важно е да прегледаме времената и на съперниците, за да видим какво са постигнали с различните смеси. Свиквам все повече с използването на KERS-а и подвижното задно крило, уверен съм в системите. Целта ми за квалификацията утре е класиране в средата на таблицата. Смятам, че е възможно.
Пол ди Реста (16-и):
– Успяхме да изпълним планираната си програма, а гумите се представиха по-добре, отколкото очаквах. Като цяло се чувствам доста удобно с новите системи в колата, но е рано да се каже как ще се справя в истински състезателни условия. Утре сутринта имаме още една тренировка, така че ще прегледаме днешните данни, за да разрешим някои малки грижи. Вълнувам се преди квалификацията, но в същото време това е работа и трябва да се свърши. Фокусът ми ще е върху това да постигна възможно най-добър резултат за екипа.
Нико Хюлкенберг (18-и; 600 евро глоба за превишаване на скоростта в питлейна с 2,5 км/ч):
– Беше интересна тренировка и научих много за гумите и колата. Карането само с един комплект бе доста трудно, тъй като рано повредих една от гумите и това повлия на по-нататъшното ми представяне. Появиха се и вибрации. Но натрупах наистина добри обиколки, събрах прилично количество информация за инженерите. Щастлив съм, че имах шанс отново да карам в Мелбърн и да натрупам още опит и данни за екипа.