Американската тунинг компания SpeedFactory успя да увеличи мощността на двигателя на Додж Challenger SRT8 от 425 до 600 к.с., без да използва механичен компресор.
Инженерите обаче са увеличили работния обем на 6,1-литровия V8 двигател до 7 литра и са направили генерални промени по всмукателната и изпускателната системи. Подменени са също и колекторните тръби и дюзите, а цилиндровите глави са портвани.
Така тунинг майсторите са постигнали мощност от 595-605 к.с., измерени на дино-стенд, като при това е използван 91-октанов бензин.
Подменен е също и съединителят на 6-степенната механична трансмисия, както разбира се и редица по-дребни детайли.
Двигателят обаче не е единствената зона, на която SpeedFactory са обърнали внимание – нови са също и пружините на окачването, както и колелата (20-цолови джанти на ВВS), а пък интериорните ревизии се характеризират с кожени дръжки на вратите, нови стелки и лога с името на фирмата по седалките и таблото.
Новият SF600R Challenger вече се предлага на пазара в САЩ, като цената му е 73 900 долара.