Екипите на Върджин и Испания Рейсинг изразиха задоволство от представянето си в Гран при на Китай (с изключение на Тимо Глок). И двата отбора веднага започва работа по новите си пакети, които трябва да са готови за Гран при на Турция, където се очаква разликата помежду им да бъде намалена още повече.
Жером Дамброзио (20-и):
– Много съм доволен от състезанието си. За втори финиширам и това е особено удовлетворяващо. Смятам, че отбелязвах прогрес през целия уикенд, а темпото ми в надпреварата бе значително по-добро от това в предишните два старта. Първата обиколка беше истинско забавление, водих борба с Тимо и той ме изпревари, после аз си върнах позицията, докато накрая я загубих съвсем. Такава надпревара ми харесва и сега нямам търпение за Турция.
Тимо Глок (21-и):
– За съжаление състезанието не бе особено добро от моя гледна точка. Позитивният факт е, че и двете ни коли финишираха, а това бе целта ни. Направих потеглих хубаво, първият тур също бе на ниво. Като цяло обаче задните ми гуми се износваха повече от обичайното поради някаква причина. След това екипът реши да ме прехвърли на стратегия с три пита, което се оказа погрешно, защото непрекъснато попадах на сини флагове. При последния бокс проблем с колело ме забави допълнително. С твърди гуми поведението бе малко по-добро, но иначе си беше чиста борба с колата.
Нараин Картикеян (22-и):
– Изпълнихме основната си цел за днес, която бе да финишираме в надпреварата. Не смятам, че Върджин са далеч пред нас, а това е чудесно с оглед развитието на борбата в следващи състезания. Сега ние трябва да подобрим колата си и да атакуваме от Турция нататък. С новите части ще сме много по-конкурентоспособни. Във Формула 1 нищо не е лесно, но определено ще сме в състояние скоро да се борим с най-близките си съперници.
Витантонио Лиуци (23-и):
– Представихме се много по-добре, отколкото в Малайзия, а и намалихме разликата спрямо Върджин. За съжаление получих наказание преминаване през питлейна – направих фалстарт. Като цяло обаче съм щастлив, че стигнахме до карирания флаг. Стратегията ни беше с едно спиране в бокса, но се оказа прекалено трудна за изпълнение. Вторият пит ни помогна и постигнах по-добри времена.