Продажбите на Chevrolet, Buick, GMC и Cadillac се увеличиха общо с 25 процента и достигнаха 199,432 броя. Всяка от марките Buick и Cadillac продаде два пъти повече автомобили през юли в сравнение със същия месец на миналата година.
Юли е десетият пореден мeсец в който продажбите за марките на GM се увеличават на годишна база, демонстрирайки по този начин укрепването на всяка марка и възстановяването на GM, година след основаването на новата компания.
“Когато твърдим че искаме да конструираме, произвеждаме и продаваме най-добрите автомобили в света ние нямаме предвид просто един модел, една марка или един месец,” отбелязва Дон Джонсън, вицепрезидент на отдела по продажби в САЩ. “Резултатите за юли отново отразяват факта че всяка една от марките ни има съществен принос за общия ръст.”
“Размерът и обхватът на американските пазарни изисквания изискват от производителя силно портфолио от продукти и подходящо насочени марки,” отбелязва Джонсън. “Успехът на Chevrolet, Buick, GMC и Cadillac, месец след месец, дава индикации че новата маркова стратегия на GM е правилна.”
Buick продаде 16,799 автомобила през юли, което е със 137 процента повече в сравнение със същия месец на миналата година. Продажбите на Cadillac бяха със 142 процента по-високи от миналогодишните с отчетените от дилърите 14,919 доставки. Това са най-високите продажбени стойности за двете марки от август 2008 година. Продажбите на Chevrolet за юли бележат увеличение от 12 процента в сравнение със същия месец на миналата година, а общите продажби на GMC са с 27 процента по-високи за месеца.
Най-новите модели на GM, Chevrolet Camaro и Equinox, Buick LaCrosse и Regal, GMC Terrain и Cadillac SRX, CTS Coupe и CTS Wagon продължават да имат съществен принос в увеличението на продажбите. Общия брой продажби за тези автомобили е нараснал със 77 процента през юли, а увеличението от началото на годината до момента е 211 процента.
GM укрепва позициите си на лидер по продажби в сегмента на кросоувърите. Общите комбинирани продажби за Chevrolet Equinox, HHR и Traverse, Buick Enclave, GMC Terrain и Acadia, както и Cadillac SRX бележат увеличение от 41 процента през юли и са се увеличили със 73 процента от началото на годината до момента.
Общите комбинирани продажби за пълноразмерните пикапи на GM, Chevrolet Silverado и Avalanche, както и GMC Sierra са с 22 процента увеличение за месеца, с 14 процентно увеличение от началото на годината до момента.
Увеличението на продажбите от началото на годината до момента отразява балансирания принос на отделните марки
Пълните продажби от началото на годината до момента за четирите марки на GM са се увеличили с 31 процента до 1,269,009 броя, като продажбите на дребно за четирите марки са се увеличили с 18 процента с което надвишават средната стойност да индустрията.
“Четирите ни марки са реализирали със 125,210 броя повече автомобили за тази година, отколкото предишната компания с осем марки през същия период на миналата,” отбелязва Джонсън. “Това увеличение е резултат от стабилното клиентско търсене и интерес към цялата гама от автомобили, пикапи и кросовъри.”
Водеща позиция има Chevrolet с 28 процента увеличение до юли в сравнение със същия период на 2009 година. Продажбите на дребно за юли са се увеличили с 12 процента в сравнение със същия месец на миналата година, благодарение на добрите резултати на дребно за Chevrolet Malibu, Camaro, Silverado, Equinox, и Traverse, които общо постигат 33 процентно увелечение за годината.
Buick запазва позицията си на една от най-бързо растящите марки в света, с общи продажби с 60 процента по-високи от началото на годината до юли в сравнение със същия период на 2009 година. През първите седем месеца, продажбите на дребно на Buick са се увеличили с 41 процента най-вече благодарение на LaCrosse и Enclave които бележат ръст от съответно 175 и 14 процента.
Общите продажби на GMC до юли са с 28 повече от тези през същия период на 2009 година. Увеличението на продажбите на дребно е с 30 процента от началото на годината до момента благодарение на GMC Terrain, Sierra и Acadia – съответно с 326 процента, 13 процента и 21 процента.
Общите продажби на Cadillac са с 46 процента по-високи от началото на годината до юли. Продажбите на дребно са с 32 процента по-високи през тази година, като изцяло новият Cadillac SRX бележи ръст от 487 процента и е лидер в сегмента в това отношение.
Наличността на склад към края на месеца в САЩ се запазило на ниво от около 424,000 броя, което е с около 15,000 по-малко в сравнение с юни 2010 и с около 43,00 броя по-малко от юли 2009 година.
Ключови факти и резултати за марките през юли:
• Десети последователен месец с ръст на общите продажби и продажбите на дребно за четирите марки на GM.
• Седми последователен месец в който продажбите за Chevrolet, Buick, GMC, и Cadillac нарастват с 20 и повече процента.
• Десети последователен месец в който кросовърите на GM увеличават продажбите с повече 30 процента.
• Шести месец подред увеличаване на продажбите на пълноразмерни пикапи на GM.
• Пети последователен месец на двуцифрени ръстове на продажбите на дребно за марките на GM.
• Десети последователен месе
ц на увеличение на продажбите на дребно за леките автомобили на GM. • Chevrolet: Chevrolet достави 139,916 автомобили през юли, 12 процентно увеличение в сравнение със същия месец на миналата година. От началото на годината до момента увеличението в сравнение със същия период на миналата година е 28 процента.
• Buick: Buick отбеляза 137 процентно увеличение през юли в сравнение със същия месец на миналата година. Благодарение на големия интерес към LaCrosse и изцяло новия Regal, продажбите на дребно са увеличени със 104 процента.
• GMC: GMC отчита 27 процента увеличение на продажбите през юли в сравнение със същия месец на миналата година. Увеличението на продажбите на дребно е 29 процента; продажбите на дребно за GMC растат вече десет последователни месеца.
• Cadillac: Общите продажби за юли са увеличени със 142 процента в сравнение с миналогодишния юли. Продажбите на дребно са увеличени със 123 процента заради големия клиентски интерес към SRX, който отбеляза месеца с най-големите си продажби от пускането на модела през 2003 година.
• Корпоративните продажби (Fleet sales) за четирите марки на GM са 50,048 за месеца.