Без особено големи стресови ситуации в челото на колоната изминаха още два часа от 78-ите 24 часа на Льо Ман. Лоик Дювал с Пежо-то на Орека се доближи в началото на шестия до заводските коли, правейки няколко по-бързи от техните обиколки. Междувременно обаче братовчедката на пилота на Торо Росо във Формула 1 Себастиен Буеми – Наташа Гачнанг – претърпя сериозен инцидент, при който нейният Форд GT №61 се запали. Тя успя да излезе невредима от автомобила, но не и да продължи надпреварата.
Междувременно проблемите в BMW продължиха и при поредното спиране в пита на Анди Приол от Ауди не пропуснаха да се заядат, все още недоволни от случката между англичанина и Том Кристенсен по-рано днес.
Кола за сигурност излезе на трасето десетина минути след началото на седмия час, което доведе до борба между Пежо и Ауди, но се наредиха пак в същия ред. Каралият през по-голямата част от тези два часа Алекс Вурц не крие възторга си от 908:
– Усещането да се карат тези коли на тази конкретна писта не може да се опише. Бил съм в F1 с добри отбори, но чувството тук просто е изумително – особено с толкова добре балансиран автомобил като 908. Видях колата на първия й тест на Пол Рикар, където правех тестове за ФИА като пилот на Уилямс. И тогава заявих на мениджъра ми, че искам да карам тази кола, а той се изуми – та нали се връщах във Формула 1. Но в момента, в който се оттеглих от Гран при, договорът с Пежо ме чакаше. И усещането да вървиш с 300 км/ч на правата Мулсан просто е изумително!
След като слезе от водещото Пежо, австриецът заяви, че е контролирал темпото без никакви проблеми и само е внимавал за автомобила.
– Мисля за победа, мечта за нея и работих 365 дни за нея. Все още е далеч, но засега кола №1 върви по план – допълни Вурц.
По 9 питстопа направиха пък водещите екипажи, които изглежда са горе-долу на еднакви стратегии.