300 обиколки направи водещото Ауди №9 двайсетина минути след началото на 19-ия час на надпреварата. Докато управляващият го Дюма и Фаслер зад волана на Ауди №8 продължиха да карат сравнително равномерно, то следващият ги Антъни Дейвидсън (Пежо №1) още летеше като на квалификация, сваляйки по няколко секунди на тур на съперниците си. Задачата на англичанина и колегите му обаче е наистина трудна, тъй като са на цяла обиколка назад. Разликата между първите два автомобила пък бе малко повече от 20 секунди. На тур зад Антъни се движеше Ауди №7, карано от Макниш, а пети бе тимът на Орека Пежо.
Множество различни инцидент се случиха по време на 18-ия час, но не и в челото на колоната.
– С тима се чухме и те също ми казаха да натискам колкото мога. Това и направих, защото не сме тук да финишираме втори или трети, искаме да спечелим – бе коментарът на Дейвидсън, след като отстъпи кокпита на Алекс Вурц. – Гумите на Мишлен бяха страхотни по време на сериите ми, държаха се до последно и в четирите стинта.