Новото предно крило на Форс Индия бе изпробвано от пилотите на тима в петъчните свободни тренировки, но в екипа отказаха да правят генерални изводи за работата му преди да анализират събраните данни.
Уилямс пък, които са с голямо количество нови елементи по колите си, имаха технически проблеми (отново с KERS), а и Пастор Малдонадо катастрофира.
Адриан Сутил (10-и):
– Следобед изпробвахме новото крило и беше доста интересно, но сега трябва да прегледаме данните, за да сме напълно наясно с работата му. Изпитах и твърдите, и меките гуми – направих дълга серия с всеки от типовете, така че се чувствам доста добре подготвен. Според мен сместа хард бе с най-постоянно поведение днес, но това бързо може да се промени, защото условията на трасето еволюират. Ще се опитаме да оправим баланса за последния сектор, където предната част занася.
Пол ди Реста (8-и):
– Не научих кой знае какво за новото предно крило сутринта заради времето, но бе важно да карам и да изпробвам мокрите гуми. Следобед приоритет бяха смесите хард и софт, събрах много информация за анализ. Като цяло мисля, че началото на уикенда беше добро и колата върви чудесно. Има какво да пипнем по настройките, но съм доволен от деня си.
Нико Хюлкенберг:
– Изкарах цялата сутрешна сесия с един комплект мокри гуми. Към края дъждът се усили и това доведе до пързаляне и аквапланинг. Поне свършихме малко работа по реглажите в случай, че в някакъв момент нататък трасето пак е мокро.
Пастор Малдонадо (15-и):
– Никакъв късмет. Сутринта беше мокро и не правихме кой знае колко обиколки. Следобед загубих време, докато екипът поправи задната част на автомобила ми след катастрофата в края на първата сесия. Скоростта бе на ниво, след като най-после излязох, но в дългата серия допуснах грешка на излизане от осми завой и се ударих в бариерата, счупвайки предното крило (нова спецификация, което ще наложи използването утре на предходния вариант – б.а.). Поне познавам трасето и утре ще се боря!
Рубенс Барикело (16-и):
– Новият пакет бе с обещаващо представяне, но се появи проблем с KERS-а и това съкрати програмата. Въпреки това сме оптимисти за новите предно и задно крила, както и останалите части – всичко работи добре и темпото ни е конкурентно. Основната ни цел е да сме в топ 10 на старта, а това е напълно постижимо.