Люис Хамилтън е готов да приеме по-ниска заплата и едногодишен договор за сезон 2022 с Мерцедес в F1. При това срокът, в който седемкратният световен шампион трябва да се разбере с екипа, е определен от Тото Волф за 15 юни, твърди бразилската версия на Моторспорт
Хамилтън подписа настоящия си контракт с отбора от Бракли много късно – чак през февруари тази година. Месеци наред през сезон 2020 Волф обясняваше, че няма за къде да се бърза, двамата просто щели да седнат и да се разберат. Шефът на Мерцедес в Гран при постоянно изместваше срока – до края на сезона, до коледните празници, след Нова година, преди предсезонните тестове. Това предизвика множество спекулации. След оповестяването на едногодишния контракт на Хамилтън – само за 2021 г. – слуховете бяха възобновени, вече коментиращи какво ще се случи за следващия сезон.
View this post on Instagram
Според информацията срещу намалената заплата Люис е поискал удвояване на бонусите за спечелване на световна титла. В условията имало опция за подновяване за следващия F1 сезон – 2023 г. Твърди се също така, че англичанинът преговаря да продължи да работи с немския концерн след прекратяване на активната си спортна кариера.
След Гран при на Монако се говореше, че Мерцедес вече води разговори както с Хамилтън, така и с Валтери Ботас
Волф бе категоричен в началото на годината, че първо ще дискутира сезон 2022 с настоящите титуляри на отбора. Ако не се разбере с тях, тогава ще търси други варианти. В Монте Карло обаче тимът имаше проблеми със скоростта на болида си F1 W12. Люис изрази многократно недоволство от липсата на скорост. Твърдеше се, че разговорите рязко са спрели. Хамилтън и Волф се оказаха впоследствие на една и съща яхта в Средиземно море, което породи приказки дали все пак не са продължили дискусията.
If the season so far is anything to go by, we’re in for one crazy year… Let’s do this, Team! 👊 pic.twitter.com/fEsDemTnby
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) June 11, 2021