С доставени до клиентите общо 52,064 автомобила през септември, Шкода Ауто постигна най-висок месечен резултат с продажбите през месец септември в цялата си история и продължава да следва посоката към успешни продажби от миналата година. Компанията е продала 410,719 автомобила през деветте месеца на 2006 г., което е с 11.1% повече от продажбите през същия период на миналата година.
Ключов фактор за този растеж е моделът Октавия, който с 202,617 доставени на клиенти автомобила надмина миналогодишния си резултат с реализиран ръст от 18.1%.
Западна Европа е най-силният пазар за марката през деветте месеца на 2006 г.: общо 229,051 клиента са закупили Шкода там, което е с 8.4% повече от миналата година. Компанията реализира 3.5% кумулативен пазарен дял в Германия, който през септември с продадени 12,094 автомобила (месецът с най-високи продажби до сега) достигна 4.1%.
Положителният тренд в продажбите от 2005 г. продължи и в Испания, където компанията продаде 18,533 автомобила от януари до септември 2006г., което е с 11.9% повече спрямо миналата година. Шкода значително надскочи миналогодишните си резултати и във Франция, Швеция, Гърция, Белгия и други страни от западна Европа.
Компанията е доставила общо 152,829 автомобила в Централна и Източна Европа през трите тримесечия на 2006 г., 12.5% повече от същия период на миналата година. Марката се развива изключително динамично в Русия, Румъния и Балтийските републики, където всеки следващ месец е рекорден по продажби. Както обикновено Шкода Ауто потвърди, че е №1 по продажби на леки автомобили в Чешката република, с 23.3% пазарен дял, както и, че чешкия пазар е лидер в продажбите на търговски автомобили.
Шкода успя да продължи положителния тренд от миналата година и в Азия и отвъд океана.
От януари до септември компанията е доставила общо 28,839 автомобила там, което е с 28.1% повече от миналата година. Значителен ръст в продажбите има в Индия (9,222 автомобила, +39.8%), Египет (3,168автомобила,+67.8%) и Израел (2,696 амтомобила, +28.1%).
В България Шкода традиционно има успешни продажби. За деветте месеца на 2006 г. компанията Еуратек ООД – изключителен представител за България, реализира 2162 автомобила и пазарен дял на марката от 7,57% и отчита 23% ръст в продажбите спрямо същия период на 2005 г. Шкода се нарежда на 5-то място в ранглистата на автомобилните марки в България. За пореден път Шкода Фабия е най-продаваният модел у нас (1316 автомобила), Шкода Октавия е лидер в своя клас (775 автомобила), а Шкода Супърб (67 автомобила) се радва на голям интерес сред целевата си аудитория. Успешен старт има и най-новият модел на автомобилопроизводителя – Шкода Румстър.