От началото на ерата на хибридните V6 турбо двигатели колите във Формула 1 разполагат само с една аспухова тръба. Освен това ФИА определи точно позицията на тази тръба и аеродинамичните части, които могат да бъдат разположени около нея. По този начин се целеше да се премахне обдухването на дифузьорите, което дълги години даваше предимство на Ред Бул и Себастиян Фетел.
Това обаче ще се промени през следващата година. Още от пролетта се водеха разговори да се въведе поне още една тръба, за да може колите да станат отново по-шумни. Идеята бе възприета от всички отбори и бе ратифицирана на последното събиране на Световния съвет на ФИА. В новия технически регламент на федерацията е написано, че освен нормалния аспух могат да бъдат използвани до две други Уестгейт тръби.
През тези тръби ще излизат най-вече газовете от турбо компресора. Уестгейт клапаните служат за изпускането на налягането в нагнетателя, ако то стане прекалено сериозно и ако турбината се върти прекалено бързо и това може да доведе до претоварване на двигателя с вътрешно горене. За да се предотврати това нещо се използват тези клапани, които изпускат изгорелите газове. Смята се, че с тези допълнителни тръби ще направят колите значително по-шумни. Подобен ход обаче със сигурност няма да доведе до увеличаването на мощността на задвижващите системи.