Начало Автомобили Ауди с голям ръст на продажбите през януари

Ауди с голям ръст на продажбите през януари

57
0

Ауди бележи ръст с 20.3% на продажбите за януари тази година спрямо същия месец за 2017 г. Принос за този значителен ръст има увеличението на продажбите в Китай (+73,0%), където затруднения в преговорите с локални партньори, блокираха миналогодишните продажби.

Ръст в продажбите беше отбелязан и на други пазари, Северна Америка (+9,8%). На европейския пазар реализираните продажби отбелязаха малък спад спрямо рекордните постижения за същия период през 2017 (-2,2%).

„Отбелязахме добър старт за една стратегически важна година за марката, сподели Брам Шрот, член на борда на директорите, завеждащ маркетинг и продажби. – 2018 се отличава с офанзива за обновяване на моделна гама на марката, с която поставяме основите на растежа в бъдещето.“

Тази година на фокус е луксозния сегмент. Очакваме новата А7, последното поколение на А6, два изцяло нови SUV модела Q8 и изцяло електрическия Audi e-tron.

Най- голям принос за ръста на продажбите през януари имат моделите от моделната линия на A4 и A5. В техния сегмент са предадени 50% повече автомобили отколкото през същия период на 2017. Особено се отличават продажбите в САЩ, където тези модели отчитат ръст от 71 процента. Ауди Америка реализира общо 14.511 (+9,9%) в премиум сегмента и отбеляза 85-ти пореден рекорден месец по продажби.

В съседните държави Канада (+10,2% с 2.130 автомобила) и Мексико (+8,3% с 1.203 автомобили) беше отбелязан значителен ръст в продажбите. В Северна Америка в края на месеца бяха продадени 17.850 коли (+9,8%).

Реализираните продажби в Китай в края на януари бяха 60.875 (+73,0%). С този резултат Ауди отбеляза за първи път след влизането на марката на пазара преди 30 години, рекорден месец с.

През предстоящата година на китайския пазар ще бъде въведена и дългата база на новия А8, което дава импулс за ръст на продажбите, тъй като Китай е най-успешния пазар по продажби на флагмана на марката с четирите кръга .

В Европа 60.450 крайни клиенти решиха да изберат Ауди (-2,2). Лекият спад на продажбите се дължи на намаления пазар във Франция (-22,9% на 3.394 коли) и Италия (-19,5% с 4.030 автомобила). На тези два пазара въвеждането на новия Q2 допринесе за рекордни постижения през януари 2017.

В Испания (+0,4% с 4.949 автомобила) продажбите бяха над миналогодишните. Същото важи и за други два успешни пазара на марката Великобритания с ръст от 0.5 процента с 11.810 автомобила въпреки общия пазарен спад, в Германия  0,4 процента с 23.019 автомобила.