Автомобилите на Хюндай нарочно не са влезли в закрития парк след края на рали Средна гора, за да се убедят всички пилоти в едномарковия шампионат, че автомобилите са еднакви. Това обяви на пресконференция Георги Гвоздейков, проект мениджър на програмата Хюндай Рейсинг Трофи.
По време на надпреварата между пилотите са се появили съмнения, че някои от автомобилите са доработвани нелегално и машините не са напълно равностойни. Затова е били взето управленско решение след финала 4-те автомобилна да се отделят, за да се убедят пилотите сами, че всичко по тях е редовно и еднакво.
„За нас важно беше да изчистим нещата след Средна гора, а не толкова класирането в самото състезание за националния шампионат (между 7-о и 10-о място в крайното класиране), заяви Гвоздейков. – Решението беше наше, за да покажем на хората, че всичко е еднакво.”
Като цяло самият сезон на програмата Хюндай Рейсинг Трофи беше оценен като изключително успешен от Стефан Митов, национален директор продажби на „Индустриал комерс”, който е официален вносител на Хюндай за България.
„Изминахме дълъг път и то много успешно през последните 10 месеца, заяви Митов. – Имаше равна, истинска борба между пилотите и конкуренция. Разликата между пилотите в отделните отсечки често беше само части от секундата. Освен това те показаха, че колите са изключително издръжливи.”
Шампион в сериите стана Григор Григоров, в конкуренцията на Симеон Симеонов, Васил Жеков и Христо Геров, присъединил се по-късно към шампионата.
„Тактиката ми да спечеля войната, а не битката, се оказа успешна, заяви Григоров, който заяви, че няма никакви съмнения относно еднаквостта на колите. – Нямах и никакви технически проблеми през целия сезон.”