Тимът на Хаас променя позициите на част от участващите в питстопове механици, за да избегне проблемите, заради които Ромен Грожан и Кевин Магнусен отпаднаха от Гран при на Австралия. Освен това са увеличени тренировките на спирания в бокса преди началото на състезателния уикенд в Бахрейн. В екипа е въведена и нова процедура при излизане на автомобил след завършена смяна на гуми. Към механиците, работещи по предните гуми, ще има допълнителен човек, който ще може да отмени команда за пускане на пилота, ако забележи проблем.
В Мелбърн Магнусен и Грожан вървяха четвърти и пети, но проблем в бокса ги принуди да спрат. Впоследствие отборът бе глобен с 10 000 евро (по 5000 за всеки от пилотите) за опасно излизане на пистата. Шефът на тима Гюнтер Щайнер заяви, че направо не е за вярване как ситуацията се повтори в едно и също състезание. В Бахрейн той допълни, че отборът е взел мерки, включващи допълнителни тренировки на екипите и размяна позициите на механици.
„Причината не е допуснатата грешка, а идеята да си върнат увереността. Рискът да сбъркат е висок, ако продължат да вършат същите задачи без достатъчно самочувствие. Затова разменяш позиции, даваш им друга работа. Последното, което искаш след състезание като предишното, е ниско ниво на увереност и когото и да е”, обясни Щайнер, цитиран от formula1.com.
Той каза още, че трябва да се намери и правилният баланс, тъй като работата при спиране в бокса е тежка.
„Няма смисъл да продължаваш, ако хората са изморени, тъй като вече не са съсредоточени и увереността пак изчезва. Тийм мениджърът решава кога лимитът е достигнат”, допълни Щайнер.