Станаха ясни и последните носители на шампионските титли в българския автомобилен спорт. Шампиони на писта (затворен маршрут) след последното състезание на писта „Дракон“ станаха Пламен Камбуров в серия Макси, Слави Рупчев в серия Спорт, а Ангел Григорчев си бе осигурил трофея преди това състезание и затова не участва.
На писта „Дракон” край пловдивското село Калояново от първа позиция стартира Пламен Камбуров (Автотранс) с Мицубиши Лансер Ево 9. Той водеше само със 7 т. пред Константин Маршавелов (К-2 рейсинг) с Мицубиши Лансер Ево 10. В първия манш Камбуров стартира отлично и поведе, преследван от Маршавелов. Косьо обаче настъпи гума, която се навря под колата му и той се прибра в бокса. Маршавелов излезе отново на писта, но явно имаше проблем с автомобила и се прибра. В същото време Илия Царски (Автоцар) с Мицубиши Лансер Ево 9, който стартира от 11-а позиция, защото бе анулирано времето му от първата тренировка направи страхотен старт и се лепна зад Камбуров, като го изпревари и водеше в продължение на 3 обиколки. След това обаче Пламен си върна позицията и спечели победата. Във втория манш Камбуров и Царски направиха отново страхотен дуел, но победата бе за Пламен, който триумфира с така мечтаната титла в серия. На подиума се качиха също Царски – втори и Светослав Манастирски (Старт Н) с Мицубиши Лансер Ево 9, който измести от третото място Явор Карастоянов (БМВ клуб България) с БМВ М3 само защото имаше по-добро време. Инак двамата бяха с равен брой точки. Манастирски стана първи и в Макси до 3500 куб. см. В този клас дебют за сезона направи Владимир Илиев (БАМС) с Мерцедес 190. Най-възрастният пилот в състезанието завърши успешно първия манш, но не стартира във втория защото се скъса ремъкът на хидравликата и той не успя да вземе намери резервен.
Другата титла – в клас Спорт, отиде при Слави Рупчев (Елена РТ) с ВАЗ 2105. Победата в този клас, както и на предишното състезание на Дракон, убедително спечели Симеон Симеонов (Казанлък мотор спорт) с Хонда Сивик. Той триумфира и в двата манша, докато лидерът във временното класиране Слави Рупчев се бореше за титлата с Огнян Патенов (Хоби кар) с ВАЗ. В първия манш Патенов стана втори, а Рупчев 3-и. След това обаче, във втората надпревара Слави по перфектен начин защити амбициите за титлата си, като стана втори. След него – 3-и бе основния му конкурент за титлата Димитър Пенчев (Автоцар) със Ситроен Саксо, а Патенов финишира 7-и. Слави Рупчев спечели и специалната Купа Лада, учредена от собственика на писта Дракон Христо Стоилов. Негови асистенти бяха Патенов и Ангел Ангелов.
В серия Туринг двоен успех и бонус точките бяха спечелени от Божидар Георгиев (Каменов РТ) с Опел Астра. Той имаше тотално надмощие на пистата, като и в двата манша водеше битка със Станислав Паришков (Дианел рейсинг) с Опел Кадет, който финишира след него. Трети в общото класиране стана и Цветомир Цанков (Дианел рейсинг) с Пежо 206. Цанков бе 3-и в първия манш и 4-и във втория, като бе изпреварен от Косьо Йорданов (АРА Моторспорт). Споменатите пилоти, заедно с Димитър Кондев (ЕФКО рейсинг) с Опел Астра, направиха изключителна битка, като се движеха в пакет и в двата манша.