Продажбите на нови автомобили Suzuki в страната отбелязват ръст от 230% през ноември спрямо същия месец миналата година обявиха от Миркат ООД – официален вносител на марката за България.
„Резултатът е съвсем очакван, имайки предвид легендарното завръщане на новата Vitara по-рано тази година – един дългоочакван автомобил с безупречни 4х4 възможности, безпрецедентна икономичност и впечатляващ дизайн. За успешното ни представяне допринесе и развитието на дилърската ни мрежа, което бе ключов момент от нашата стратегия за годината.”, заяви Илиян Иванов, ръководител отдел „Продажби леки автомобили и развитите на дилърската мрежа”.
Близо 105% е общият ръст на продажбите на Suzuki за периода януари – ноември 2015г. спрямо първите 11 месеца на 2014г., като заслугите за това са разделени почти наравно между моделите от SUV сегмента – Vitara, SX4 S-Cross и Jimny, и представителите на категорията градски автомобили – Swift и Celerio. Така месец преди края на календарната година от компанията споделят, че са достигнали своя таргет за 2015 г.
Скокът в продажбите е пряко свързан и с инвестициите на представителя на Suzuki в България в подобряването на обслужването на клиентите и вниманието към техните конкретни нужди и изисквания.
„На база успешните резултати от 2015г. ще може да отправим смел поглед към следващата година, когато очакваме две премиери – Baleno и Ignis, които ще ни помогнат да затвърдим потенциала на марката и амбицията ни да увеличим своя пазарен дял”, допълни Илиян Иванов.
Новата Vitara се влюби в есента, но истината е, че чака с огромно нетърпение зимата. https://t.co/NwvYqzUJw8 pic.twitter.com/RTeSq5URca
— Suzuki Bulgaria (@suzuki_bg) November 16, 2015