Тимът на Ферари е предприел значителни промени по двигателя си, съобщава специализираното френско издание f1i.com. В Скудерията се решили да сменят местата на много от компонентите на задвижващата система с цел да извлекат още повече мощност и да настигнат или дори изпреварят в това отношение лидерите от Мерцедес.
Интеркулерът, който досега беше върху V-то (пространството между цилиндрите) на двигателя с вътрешно горене, е преместен. Мястото му обаче не се знае със сигурност, като има две теории – първата, че е разположен от дясно на двигателя, както при Макларън-Хонда, а според втората е интегриран в монокока на централна позиция, пред двигателя, както при Мерцедес.
Съответно върху V-то на мотора е поставена хибридната система MGU-H, която преработва и усвоява енергията от изгорелите газове. Досега тя беше разположена между компресора и турбината. Другата хибридна система MGU-K, трансформираща кинетичната енергия при спиране, ще бъде преместена от мястото ниско долу зад двигателя с вътрешно горене, до позиция в страни от него в предната му част.