КИА Моторс обяви, че общите продажби на пътнически и товарни автомобили на марката за януари 2016 г. възлизат на 204 662 броя, което представлява ръст от 3.6% в сравнение със същия месец на предходната година.
През месец януари КИА Моторс отчита ръст от 4.6% в Корея с реализирани 38 505 продажби и Европа от 2.3% с осъществени 38 446 броя. В Китай, основните пазари и Северна Америка КИА регистрира спад през януари от съответно 13.2% (50 361 броя), 6.6% (35 444 броя) и 0.2% (41 906 броя).
Бестселърът на КИА за януари е компактният CUV Спортидж с общо 36 989 продадени единици. Представителят в Б-сегмента – КИА Рио (известен под името К2 в Китай) заема втора позиция с реализирани 30 222 броя, следван от КИА Черато (известен още като Форте или К3 на някои пазари) с 23 947 единици. Четвъртото място е отредено за елегантната лимузина Оптима с реализирани 16 696 броя. На 5-та позиция се подрежда градският кросоувър КИА Соул с регистрирани 12 186 продажби.