Люис Хамилтън смята, че ограниченията в комуникацията по радиото между бокса и пилота не са оказали особена разлика за провеждането на самото състезание. За да станат надпреварите по-непредвидими и да е по-трудна работата на пилотите, преди първия уикенд в Австралия ФИА ограничи още съобщенията, които могат да получават състезателите от пита. Те бяха обобщени в 31 точки, някои от които след това отпаднаха и бяха обявени за забранени. Според Хамилтън обаче това не се е отразило на състезанието му и той е получил информацията, от която е имал нужда.
„Честно казано състезанието не беше по-различно то всички останали, заяви Люис. – Имах толкова информация, колкото винаги съм искал. Имах малко повече контрол върху системите по колата, което по отношение на двигателя аз предпочитам. Иначе нямаше разлика. Трябваше да изградя стратегията си, както го правех миналата година.“
Според спортния шеф на Мерцедес Тото Волф обаче ограниченията са направили нещата по-трудни за тима като цяло. И това е една от причините за бавния старт на Розберг и Хамилтън. „Това, че не можеше да говорим с тях ни пречеше, заяви Волф. – Когато потеглиш за загряващата обиколка, можеш да видиш колко се хлъзга колата и ако не можеш да я настроиш (чрез помощ от бокса към пилота), това прави разликата.“