Яри-Мати Латвала с Фолксваген Поло води след втория ден на рали Аржентина, което е 4-и кръг от първенството на WRC. След 9 изминати отсечки на макадам финландецът има аванс от 7.9 сек пред съотборника си и шампион Себастиен Ожие. Трети е Хейдън Падън с Хюндай, който изостава на 11.4 сек.
Тримата предложиха страхотна битка през целия ден, като в някои отсечки разликите помежду им бяха в стил Формула 1 – 0.1-0.6 сек. Латвала беше най-бърз в 3-ата и 4-ата отсечка, с което пое лидерството, а след това спечели и 7-ия и 8-ия пробег, с което се откъсна на малко над 10 сек пред Ожие и Падън. В 9-ия обаче Ожие бе най-бърз, съкращавайки аванса на Яри-Мати с 2.9 сек.
„Беше много добър ден без големи грешки, обясни Латвала. – Допуснах няколко малки, но това е част от играта, когато се бориш здраво. Планът ми беше да мина първата отсечка сутринта без проблеми, защото тя беше най-лошата като настилка. Внимавах да не натискам много през нея.”
Латвала се възползва и от по-добрите условия по отсечките, като минавайки след Ожие, температурите вече се бяха повишили и състоянието на пътя беше по-добро. Падън от своя страна призна, че е допуснал някои неточности, но при второто преминаване на отсечките следобед ги е изчистил.
Четвърти в общото класиране е Андреас Микелсен с третия заводски Фолксваген, който изостава на 25.7 сек. Той е на 23.3 сек пред Дани Сордо с Хюндай, който загуби доста време след като първо допусна грешка и удари задницата на своята кола в скала, а след това имаше проблем с педала на газта.
На 6-а позиция е Мадс Остберг (M-Спорт) с Форд Фиеста, следван от Хенинг Солберг с Форд Фиеста RS, Ерик Камий от М-Спорт с Форд Фиеста, Маркос Лигато със Ситроен DS3 и Тиери Нювил с Хюндай, който загуби около 6 минути в 4-ата отсечка, след като се наложи да спира на няколко пъти заради проблем с горивната система.