Компанията Хайнекен обяви официално, че става спонсор във Формула 1. Договорът с FOM (Formula One Management) е до 2020 г. с опция да бъде удължен до 2023 г. и ще е на стойност 250 милиона долара.
За тази година холандският пивоварен гигант ще бъде спонсор в предстоящата Гран при на Канада, а след това и на състезанията в Сингапур, Малайзия, Япония, САЩ, Мексико и Бразилия. Освен това той ще бъде и основен спонсор на Гран при на Италия на Монца.
За 2017 г. договорът предвижда Хайнекен да е основен спонсор на 3 Гран при и ще присъства с логото си на още 6 състезания. Посланици на марката ще са Джеки Стюарт и Дейвид Култард.
„Формула 1 не е просто състезание. Това е събитие в глобален мащаб. F1 представлява уникална възможност за Хайнекен за контакт със съществуващи и потенциални потребители на важни, развиващи се пазари. Платформата на F1 е изключителна по три основни показатели: комерсиални възможности, разширяване на програмата ни за отговорна употреба на продуктите посредством иновативни методи и трансфер на умения между хората във Формула 1 и нашите служители”, заяви старши бранд директорът на компанията Джанлука ди Тондо.
Welcome to the #F1 family @Heineken https://t.co/FxuT2o03Zd
— Formula 1 (@F1) June 10, 2016