Костадин Щерев и Ани Папазова (ЕФКО рейсинг) със Субару Импреза спечелиха рали спринт „Казанлък“, първи кръг от националния шампионат. Втори се класира дуетът Йордан Атанасов и Ангел Башкехайов (Арт Рейсинг) с Мицубиши Лансер Ево 9, а трети станаха рали шампионите за миналата година Георги Василев – Стефан Добрев (Дианел рейсинг) със същия автомобил.
Коцето бе най-бърз и в трите скоростни отсечки към Бузлуджа с дължина 10 км . В първата той постигна 5:30,61, във втората 5:27,45 най-доброто време за ралито и в третата 5:28,19. Така с общо време 16:26,25, той изпревари само с 6,36 сек. Данчо Атанасов. Вдясно от Коцето, на навигаторското място дебют направи Ани Папазова, която се справи отлично. Шпльоки, както наричат Щерев все пак призна, че при третото качване на шикана се е завъртял на фракцията.
Най-щастлив от победата на Щерев бе шефа на клуба Стефан Драганов, който бе и главен организатор на надпреварата и главата му съвсем бе изпушила. Още повече, че заради повреда още при старта на третата отсечка отпадна заради повреда в раздатъчната кутия Стефан Георгиев и Стайко Стайков с Форд Ескорт Косуърт. А Стефан бе на 3-а позиция, но измена само три метра след старта на третия етап. Третият – Георги Василев остана та 35,24 сек. от победителя. Първите трима на подиума определиха и топ 3 в класирането на клас НС2.
Четвърти стана старозагорският пилот Динко Иванов и Живко Желев (АСК Стара Загора) със Ситроен С2R2 (на втората снимка). Динко стана първи в клас RC4 и изпревари с близо 10 секунди 5-ите в класирането Красен Василев и Стелян Станчев (ЕФКД Рейсинг) с Рено Клио, които са първи в клас НС3. Шести и първи в RС5 станаха Павлин Русев и Мариян Маринов (Булсим) със ситроен Саксо. Първи в клас RC3 стана Стоян Апостолов, който също бе с навигаторка – дебютантка – Станка Жишева. Екипът на Елена Рейсинг с Хонда Сивик започна с малка грешка – влязоха с 20 сек. по-рано в часовата контрола, но пък и това се случва.
Състезанието бе доста интересно и въпреки жегата, около трасето имаше много зрители. От стартиралите 22 автомобила до финала достигнаха 15. След първия етап отпаднаха 2 коли, след втория – още 3 и в третия – 2.