Правилата за комуникацията на пилотите с бокса и това, което те могат да получават като съобщения, бяха отново променени от ФИА.
От Гран при на Унгария влиза в сила нова регулация – ако даден отбор предупреди пилота си, че има проблем с колата, това задължително трябва да включва инструкция състезателят да влезе в бокса за необходимите поправки по болида. Това автоматично ще доведе до сериозна загуба на време за пилота, минавайки през бокса, и ще е един вид наказание за него.
„Индикация за проблем с колата към пилота и всяко съобщение от този тип трябва да включва необратима инструкция да се влезе в пита, за да се оправи проблема или колата да бъде прибрана в гаража”, се казва в официалното съобщение на ФИА.
Освен това всяка инструкция към пилота, за да се оправи критичен проблем с колата, не трябва да влияе на представянето и на скоростта на болида.
Измененията идват в резултат на случилото се в последните няколко състезания на пилоти с технически проблеми. В Австрия на Мерцедес и Форс Индия не беше позволено да съобщят на Нико Розберг и Серхио Перес, че имат сериозен проблем със спирачките, в резултат на което мексиканецът излетя на 3-и завой и отпадна, а Нико допусна грешка на излизане от първи завой и в последствие се сблъска с Хамилтън във втори и в крайна сметка се срина от първо на 4-о място.
На Силвърстоун пък Розберг блокира на 7-а предавка в края на състезанието. Веднага от бокса му беше съобщено да смени режима към такъв по подразбиране и да избягва 7-ата предавка при превключването на скоростите, като от тима сметнаха проблема за критичен. След финала обаче Нико бе наказан с 10 секунди, тъй като инструкцията за това да избягва 7-а предавка бе счетена за нарушение на правилника.