Хюндай Моторспорт проведе във Франция четиридневен тест на New Generation i20 R5 по-малко от месец преди хомологацията на автомобила.
Отговарящият за клиентските автомобили департамент на базирания в Алценау тим използва асфалтовото трасе Шамбли, където целта бе да се извлече максимално представяне от автомобила, който е с 1,6 л турбодвигател. И през двата дни тестове екипът бе съсредоточен върху дълги серии и покри 500 км без сериозни проблеми.
Новият Хюндай i20 R5 дебютира в рали Ипр през юни, след което в Алценау имаше редица запитвания за колата. Част от заявилите желание да купят автомобила отбори и пилоти бяха поканени на теста във Франция. Някои от състезателите получиха възможността да седнат зад волана на R5. Кевин Абринг, който води тестовата програма, заедно с инженерите от тима даваха допълнителна информация за автомобила.
„Вече сме много близо до хомологацията на New Generation i20 R5. Почти изпълнихме програмата си, всеки следващ тест е по-важен, а на Ипр демонстрирахме, че сме създали много силен на асфалт автомобил. На Шамбли се концентрирахме върху изпипване на настройките и надграждане на досегашните резултати, за да покажем издръжливостта на двигателя ни. Обратната информация от пилотите, седнали зад волана, бе много позитивна, а това е удовлетворяващо и окуражаващо”, коментира мениджърът на отдела за клиентски автомобили Андреа Адамо.
#YpresRally 🚘🏁 #HyundaiR5 pic.twitter.com/2zB11bKPRy
— Christophe Berton (@C_Berton) 25 June 2016