Двубоите във Формула 1 са предмет на безброй коментари по време и след последните надпревари от шампионата. Всяка атака и защита се анализират безкрайно. Действията на пилотите се оценяват предимно от гледна точка на модерните правила в спорта, които всъщност не биха позволили да има двубои като легендарните битки на Вилньов и Арну в Дижон през 1979 г. или на Пике и Сена в Унгария през 1986 г. Но все пак битки се случват и Валтери Ботас разкрива в ексклузивно интервю в новия брой на списание ClubS1 (196) как самият той подхожда към битката със съперник.
– Има разлика при всеки и във всеки конкретен момент, като се съобразявам в много голяма степен с техниката. Имам предвид с качествата на колата и моите шансове. Зная коя кола в края на правата например ще има повече енергия от мен и аз трябва да акумулирам повече, за да успея, или няма да имам шанс. Ако не на правата, в кой завой мога да успея, такива неща. Абсолютно във всеки конкретен двубой мисля за конкретния пилот, колата му, начина на каране, гумите, моите и неговите – обясни Ботас.
В друг специален разговор Серхио Перес хвърля малко повече светлина върху приключилите неуспешно разговори с Ферари, но и върху кариерата и представянето си в Гран при.
В броя ще намерите репортажи за всички кръгове от шампионата за юли, както и информация за начина на работа на гумите при някои водещи отбори.
Паоло д’Алесио ни връща към развитието на Гран при през 70-те, а историята за Гран при на Южна Африка през 1985 г. разкрива как Формула 1 никога не се е съобразявала особено с настроенията в световната политика.
Пак във връзка с качествата на пилотите и идеите дали не е най-добре да се състезават в коли с едни и същи качества е свързан погледът назад към серията BMW M1 Procar, които отново видяхме на пистата в Австрия през юли.
В рубриката „У нас” е представен още един от състезателите, водещи битки с еднаквите коли на Хюндай по нашите трасета – Мирослав Ангелов. Проследени са битки във WRC от Полша и Финландия и са разказани любопитни подробности за последната спортна Хонда – Сивик Тайп R, като и за работата на много специалното подразделение на BMW – Индивидуал.
Възползвайте се от електронния ни вариант на сайта e-spisanie.com