Audi AG отбеляза 2,3% ръст в продажбите си през юли в сравнение със същия месец на 2015 г. Компанията е с увеличение на три от основните си пазари – Северна Америка (+5,9%), Азия-Пасифик (+4,4%) и Европа (+1,5%).
Най-добре продаваният модел в световен мащаб е Audi A4 с реализирани 30 450 броя (ръст от 14,9%). От януари досега пък от Audi са доставили на клиентите си 1 102 650 коли.
„В момента сме изправени срещу многобройни икономически и политически предизвикателства на ключови пазари. Въпреки затруднените като цяло условия търсенето на автомобилите на Audi в световен мащаб остава стабилно”, коментира отговарящият за продажбите и маркетинга в Audi AG член на управляващия борд Дитмар Фогенрайтер.
Продажбите в Европа за юли рисуват интересна картина. Търсенето на ключови пазари като Италия (+28,6% до 6252 автомобила), Испания (+13,8% до 4784 броя) и Германия (+6,9% до 24 546 броя) бележи известен ръст, то във Франция има спад с малко над 3%. Audi продаде 523 650 коли на Стария континент за първите седем месеца на 2016 г.
A4 бе сред основните двигатели в продажбите в Северна Америка. В Мексико бе отбелязано увеличение от 18,7% (1374 броя), Канада – +14,7% (2451), САЩ – +4% (18 364).
Things are more fun with friends. #Audi #FriendshipDay pic.twitter.com/Yavrr6PSXj
— Audi (@Audi_Online) 30 July 2016