Пилотът на Ajo Motorsport Йохан Зарко отново спечели световната титла. Както подобава на голям шампион, той триумфира на пистата Сепанг за Гран При на Малайзия. Зарко стана първият пилот, който защити титлата си в средния клас и първият французин, спечелил повече от една титла в мотоциклетната Гран При.
Йохан Зарко прави първите си крачки в мотоспортау като се състезава с минибайкове в Италия, като е 2-и в шампионатите през 2005 и 2006 г. След това отива в Red Bull Rookies Cup през 2007 г. и става първият шампион с 4 победи и 7 подиума в 8 състезания. Две години по-късно пилотът от Кан прави дебют в клас 125 куб. см на световния шампионат с WTR San Marino Team, като завършва сезона на 20-а позиция, а на следващата година е 11-и.
През 2011 г. французинът преминава през Avant AirAsia Ajo Derbi. С новия тим и новата комбинация той постига 10 подиума, като губи световната титла в 125 куб. см едва последни кръг. В Мотеги, само 4 кръга преди края на сезона Зарко печели първата си победа, но е втори в шампионата след Нико Терол. Зарко печели 262 шампионатни точки, което става причина да подпише договор с Team JiR в Moto2 за 2012 г.
Сезонът за новака Йохан Заррко в средния клас е тежък на мотоциклета MotoBi. Той е близо до подиума няколко пъти, вкючително и в Порлтугалия, но така и не успява да го докопа. Завършва годината само с 95 т. в топ 10. През 2013 г. го канят да се включи в Iodaracing Project, които разполагат с много по-конкурентно шаси – Suter. Зарко пакзава потенциала си с два подиума – 3-и на Муджело и във Валенсия. Французинът отново приковава погледите. През 2014 г. Зарко отива в новия отбор Caterham, като кара мотоциклет Suter с ревизирана рама. Завършва сезона с 4 подиума и няколко катастрофи в първата половина на сезона.
През 2015 г. е повратната точка в кариерата на Зарко. Той се връща при Айо Аки в екипа на новосформирания от финландеца тим Ajo Motorsport Moto2 с мотоциклет Kalex. Като изключим Катар, сезон 2015 е без провали, а в 3-ия кръг в Аржентина Зарко печели първата си победа в класа. Той поема лидерството в шампионата и не го изпуска до края. Тогава показва своята запазена марка – задно салто. Печели три победи – от Бърно до Мизано, а на Мотеги, където печели първата си победа през 2001 г. в клас 125 куб. см с Derbi, Зарко е коронован с шампионската титла в клас Moto2 за 2015 г.
През 2016 защитата на трона започна трудно. Пилотът на Garage Plus Interwetten Том люти спечели в Катар, но Зарко веднага се реваншира с победа в Аржентина. Друг конкурент, който се яви на французина бе Алекс Ринс (Paginas Amarillas HP 40), който победи в Остин – първата му победа за годината, а след това последваха подиум и нова победа. Отговорът на Йохан бе 4 победи в следващите 5 състезания, като се почне от Каталуня. След успеха му в Австрия, Зарко дръпна с 34 т. преднина. След това доминирането ме започна да с срива, а преднината да се топи. В Бърно – пълен провал, а в Силвърстоун се бори за подиум със Сам Лоус (Federal Oil Gresini Moto2), преди двамата да паднат в чакъла. Лоус спря, Зарко продължи, но го наказаха 30 секунди за инцидента и той отиде 22-и.
След това Йохан Зарко направи добро състезание в Мизано, но не взе подиум. Последва труден период – 4-и в Арагон, Подиум на Мотеги, но там спечели Люти, който повтори успеха си и на Филип Айлънд и догони Зарко. В Австралия Зарко имаше труден уикенд, но поне Ринс остана с минимални шансове за титлата. Основната заплаха идваше от Люти. На Сепанг обаче всичко се разви като по учебник за Зарко – първа позиция, победа и титла. И пак на два пъти направи своя специалитет – задно салто.
Така Зарко стана първият французин, спечелил повече от една световни титли, първият, който защити световната си титла от въвеждането на клас Moto2 през 2010 г. и първият след 3-кратният носител на титлата в MotoGP Хорхе Лоренсо (Movistar Yamaha MotoGP), който защитава короната си в средния клас. Това става 10 години по-късно, след като Лоренсо спечели първата си титла през 2006 г. в клас 250 куб. см.
С 6 победи и една корона, световният шампион за 2016 г. в Moto2 Йохан Зарко, догодина отива във висшия клас в екипа ва Monster Yamaha Tech 3.