Проблеми с авторските права може да имат шефовете на Формула 1 заради новото лого. Конгломератът 3М обяви, че една от притежаваните от него фирми за дрехи има лого, което прилича на новата емблема на F1.
3М притежават марката Футуро, която произвежда конфекция. И новото лого на Формула 1, което замени предишното (на втората снимка) след 23 години употреба, прилича много на отдавна съществуващото лого на Futuro върху опаковка чорапогащници.
Новото лого на F1 не беше прието добре от феновете и пилотите. Собствениците от Liberty Media не дадоха логично обяснение защо е необходима промяна. Мотивът бе, че то било по-забележимо и пасвало по-добре на съвременни дигитален свят.
Смята се, че всъщност истинската причина е , че американците искат да има визуална промяна на логото и то да е различно от това при предишните собственици от CVC Capital Partners и управляващия търговските права Бърни Екълстоун.
„Досега не сме имали разговори по въпроса с логото с другата страна. Все още проучваме случая“, заяви говорител на фирмата.