Спортният шеф на Заубер Фредерик Васьор заяви, че се очаква екипът да обяви скоро пилотския си състав за следващия сезон. Кандидати за двете места са протежетата на Ферари Антонио Джовинаци и Шарл Льоклер. Смята се, че последният почти сигурно ще получи титулярен кокпит.
Смята се, че след като използва задвижващи системи и скоростни кутии от Ферари, Заубер е длъжен да вземе поне един от младите пилоти на Скудерията. Според motorsport се водят преговори тимът от Хинвил да вземе и Льоклер, и Джовинаци по настояване от Маранело.
От Ферари не изключвали възможността Антонио да намери място и в Хаас, където също използват агрегати и трансмисии на Скудерията, въпреки че екипът на Джийн Хаас вече потвърди за титуляри Ромен Грожан и Кевин Магнусен за 2018 г.
Проблем за наемането и на двамата от Заубер за догодина е сегашният титуляр Маркус Ериксон. Неговата кариера е финансирана от някои от инвеститорите, които в момента притежават швейцарския тим и се смята, че те държат на неговото оставане. Другият сегашен титуляр Паскал Верлайн няма да намери място през 2018 г.
„Решението ще дойде много скоро, каза Васьор. – За нас то не е водещ приоритет. Имаме много неща да свършим, но ще съобщим за пилотите ни съвсем скоро. Крайният срок по принцип е седмица преди първия тест в Барселона, но в един момент трябва да вземем решение. Но не бързаме.“
Васьор заяви още, че подкрепата от собствениците на Заубер не гарантира място на Ериксон в екипа и догодина: „Маркус е важен коз за тима. Той е опитен и с него имаме добро сътрудничество. Но ще говорим с всички пилоти. И крайното решение няма да бъде свързано с финансите. Не можем да изграждаме тим, като вземаме решения, основани само на бюджета.“