Сериозен тест на нашумелия модел С4 организира официалният вносител на Ситроен у нас.
Машината на времето бе подложено на сериозно каране от колегите автомобилни журналисти, не малка част от тях вече ползват новата кола в ежедневната си работа.
За теста миналата седмица бяха подредени серия от модели с най-разпространените двигатели – 1,4 бензин с 90 к.с., дизелите Комън Рейл с 90 и 110 к.с., С4 купе 2,0 HDi 138 k.с. и още едно купе С4 1,6 HDi 110 k.с. Забележки към пътното поведение се отправят трудно. Дизелите печелят с изключителната си икономичност. Колега от списание регистрира среден разход от София до град Сандански 4,3 литра на 100 км с версията HDI със 110 к.с. Бензинът се прояви като по-тих и кротък, но не с такава икономия. Дизайнът единодушно е високо оценен. С4 притежава силен и специфичен стил, с предпочитание към закръглените форми. Купето е с изострени и агресивни черти.
В автомобила е използвано изцяло иновационно оборудване, създадено, за да предложи по-лесно и по-спокойно управление. Воланът е с неподвижна централна конзола. Свиква се много бързо, особено с функциите за удобство и помощ при управление, които са монтирани на нея. Свързан е със съвсем ново по рода си устройство, което изписва данните върху полупрозрачен екран, разположен по средата на командното табло. Контрастът на изображението се регулира в зависимост от светлината и видимостта на изписаната информация е отлична при всякакви обстоятелства. На пресконференцията дадена в бившата резиденция и настоящ хотелски комплекс “Свети врач” край Сандански изпълнителния директор г-жа Олга Сандова се похвали със многото спечелени от автомобила награди.
Отбелязан бе със задоволство и фактът, че Автомотор корпорация има ръст в от близо 40% в поръчките и продажбите за първите 4 месеца на 2005 г.