Американският гигант в производството на гуми Гудиър оповести резултат от $ 5,1 милиарда продажби за второто тримесечие на 2006 г. Това е рекорд за всички тримесечия в историята и увеличение от 3% в сравнение със същия период на миналата година. Като се изключат корекциите, получени след продажбата на фирми през 2005 г., продажбите се увеличават с 5% в сравнение със същото тримесечие на предходната година.
Увеличението отразява подобрението в ценообразуването и продуктовия микс като резултат от търсенето на пазара на гуми от марките на компанията, както и благоприятен обменен курс на валутите. Приходът от гума се увеличи със 7% в сравнение с второто тримесечие на 2005 година.
Четири от 6-те фирми на компанията достигнаха по-висок от миналогодишния оперативен доход в сегмента, като три от тях поставиха рекорд. Целият оперативен доход на сегмента е $ 267 милиона в сравнение с $ 316 милиона за същия период на 2005 година. Продажбите на фирми през 2005 намалиха оперативния доход на сегмента за второто тримесечие на 2006 година с $ 14 милиона.
Нетният приход за второто тримесечие е $ 2 милиона (1 цент на акция), което включва $ 63 милиона (36 цента на акция) в след данъчното освобождаване и бързата оценка на разходите,свързани на първо място със затварянето на предприятия. Чистият приход за второто тримесечие на 2005 година беше $ 69 милиона (34 цента на акция). Всички стойности на акция са с намалена стойност (diluted).
Второто тримесечие на 2006 беше също засегнато от високите цени на суровините в размер на $ 210 милиона, увеличение от 16% в сравнение със същия период на 2005 година, както и слабото търсене на автомобилни гуми, особено в Северна Америка.
Количеството произведени автомобилни гуми през второто тримесечие на 2006 година беше 54 милиона, което, в сравнение с 56,4 милиона бройки за същия период на 2005 година, отразява слабото търсене на пазара на автомобилни гуми в Северна Америка.