Начало Автомобили Mazda с две титли в Япония

Mazda с две титли в Япония

36
0

Японската компания Mazda спечели две титли в ежегодния конкурс за Автомобил на годината, провеждан на родна почва.
За основен победител журито на RJC Car of the Year избра Mazda2. Новият компактен автомобил на Mazda спечели титлата Автомобил на годината в Япония най-вече заради своя стилен и динамичен дизайн, перфектното пътно поведение и изключително конкурентните разходи за придобиване и експлоатация. Въпреки по-скъпото производство в Япония, колата има съответстващото върхово ниво на качество.
В категорията най-добър SUV отличието спечели кросоувърът Mazda CX-7 благодарение на спортният си и луксозен дизайн, динамични характеристики като на спортно купе и в същото време сравнително икономичен и екологичен турбо-двигател.
На церемонията представителният директор, председател на борда на директорите, президент и главен изпълнителен директор на Mazda, Хисаказу Имаки, заяви: „Изключително сме щастливи да получим тези престижни награди от RJC. Следвайки нашата продуктова стратегия за растеж, през 2002 г. пуснахме на пазара Mazda6, която беше първия наш модел от ново поколение и той спечели наградата за Автомобил на годината на RJC. Отново имаме удоволствието да бъдем избрани от RJC, този път с Mazda2, първият нов модел, който представихме след като обявихме нашата дългосрочна стратегия за развитие Zoom-Zoom. Оценяваме това официално признание като потвърждение за това накъде сме се насочили с нашите продукти. За в бъдеще ще продължим да се стремим да създаваме автомобили, пропити с духа на Mazda.”
Автомобилите на Mazda са печелили общо 5 пъти престижната награда на The Automotive Researchers’ & Journalists’ Conference of Japan за автомобил на годината, като предишният победител беше Mazda RX-8 през 2003 г. Тази година претендентите за приза Автомобил на годината в Япония са били 22 модела, лансирани в страната между 1 ноември 2006 г. и 31 октомври 2007 г.
Японската Асоциация на автомобилните изследователи и журналисти е организация с нестопанска цел и е основана през април 1990 г. с цел да допринесе към устойчивото развитие на японската автомобилна промишленост посредством открити изследвания и критика. RJC включва изследователи, които изучават автомобилно инженерство и автомобилни журналисти. Една от дейностите на организацията е ежегоден подбор за наградите на RJC Автомобил на годината, Вносен автомобил на годината, Технология на годината и други.