Начало Автомобили Chevrolet започва производството на нов минимодел на основата на избраната от цял...

Chevrolet започва производството на нов минимодел на основата на избраната от цял свят концепция

55
0

• Посетителите на автомобилното изложение и гласуващите в интернет пространството избраха Beat за свой фаворит
• Хечбекът с три врати ще е музата за новия сериен модел

Chevrolet Beat, най-харесаният от тройката концептуални минимодели, които тържествено обиколиха автомобилните изложения в целия свят и трайно присъстваха в интернет пространството тази година, е вдъхновението за новия глобален сериен модел. Това беше обявено от Chevrolet на изложението в Лос Анжелис 2007 на 14 ноември.
Гласуването в интернет, което привлече почти 1.9 милиона избиратели повлия на решението да бъде разработен нов стилен миниавтомобил на основата на концепцията Beat. Първоначално производството ще е насочено към пазарите извън Северна Америка и ще стартира в средата на 2009 година.
“Хората говореха. В това гласуване участието беше три пъти по-голямо от всички интернет проучвания на общественото мнение, които GM е провеждал до сега, което ни показва, че Beat се харесва от клиентите в целия свят,” каза генералният мениджър на Chevrolet Ед Пепър. “Chevrolet беше обсипан с позитивни мнения за всеки един от трите мини концепции, но Beat стана действителният победител.”
Производственият модел ще носи експресивния дух на концептуалния Beat, предлагайки компактни, подходящи за града размери и двигател с малък работен обем, който ще осигурява на потребителите отлична икономичност на гориво. Този модел ще придаде нова плът и кръв на световната моделна линия на Chevrolet, която се продава в повече от 120 страни, и на която се дължи лидерската позиция на марката в мини сегмента – най-бързо развиващият се автомобилен сегмент в множество страни по света.

“Икономичността и страхотният външен вид на автомобилите са едни от основните качества на Chevrolet, а този нов сериен модел ще бъде отлично потвърждение на тези принципи,” каза Пепър. “Той ще се продава в целия свят, ще се разработва по цялото земно кълбо за множество най-разнообразни пазари.”
Beat и останалите концептуални модели, участвали в интернет проучването бяха първоначално разработени в дизайнерското студио на GM в Bupyeong, Южна Корея, с участието на дизайнерите от световната мрежа на GM и корейския партньор на GM GM Daewoo. Понеже Южна Корея е приоритетен пазар за този вълнуващ миниавтомобил, производството ще стартира там.

Началото на Beat
Концептуалният Beat дебютира на изложението в Ню Йорк 2007 заедно с два други концептуални миниавтомобила Groove и Trax. И трите бяха създадени да привлекат вниманието на младите купувачи на автомобили, предназначени за употреба в градска среда. Трите студии внесоха енергията, многообразието и вдъхновението на градския живот в духа на три малки автомобила с приятна, радваща външност, нисък разход на гориво и достъпна цена.
Концепцията Beat е продукт на глобалния развоен процес на GM, създаден от най-добрите практики в целия свят, които обединяват дизайна, инженеринговите дейности, технологиите и производствените процеси, за да осигурят на всеки автомобилен проект качеството, сроковете и бизнес целите, които да отговарят на изискванията на регионалните пазари.
Като част от глобалния развоен процес GM създава условия за максимално използване на способностите и възможностите на дизайнерските и инженеринговите си центрове в целия свят, използвайки ключови технологии и средства, като например, виртуален дизайн и инженеринг, свързани в мрежа, която позволява на дизайнерите и инженерите по света да си сътрудничат.

Серийният модел на базата на концептуалния Beat е продукт на тези средства, благодарение на които на пазара ще се появи бързо автомобил с правилните размери, с точния екологичен профил в най-подходящия момент.