Рено Нисан България представи на българските студенти темата на второто издание на конкурса „Мастер Инициатива”, създаден от компанията в началото на 2007г – “Околната среда – Renault, Nissan и Dacia се грижат за нея! Как можем всички заедно да допринесем за нейното опазване?”. Тази година конкурсът се провежда под патронажа на Заместник Министъра на Околната Среда и Водите – г-н Йордан Дардов.
“Тъй като имиджа на нашите марки в България е много важен за нас, Рено Нисан България създаде конкурса „Мастер Инициатива”, за да въвлече завършващите студенти в автомобилната проблематика и почерпи опит от техните знания и убеждения.”, сподели Лоран Бернар, Изпълнителен Директор на Рено Нисан България.
Студентите, завършващи бакалавърска или записани в магистърски програми по маркетинг и мениджмънт ще могат да изложат идейните си проекти по предложената тема пред жури, съставено от представители на Рено Нисан България и нейни партньори. “Представените от студентите проекти от първото издание на конкурса бяха впечатляващи. Ние наистина вярваме, че тази програма има огромна стойност, както за българските студенти, така и за Рено Нисан. Благодарим за проявения интерес от страна на студентите в миналогодиното издание, както и на нашите партньори – Публисис Марк и Консултим, които направиха тази инициатива възможна!.”, добави г-н Бернар.
Близкото сътрудничество между Рено и висшите училища и постоянните усилия за сближаване на тези два свята, които са обучението и бизнеса, са неразделна част от дейността на компанията.