Начало Автомобили Субару променя Трибека

Субару променя Трибека

314
0

По малко от две години след като показа в Европа първия си SUV, Субару го промени значително за 2008 г. Новата кола бе представена официално миналата седмица в Солун и имах възможност да се запозная с нея.
На първо място силно е променен външният дизайн. Моделът вече изглежда много по-стандартно, но според мен ще се харесва на по-голям брой хора. Предишните форми бяха по-оригинални, но по-трудно “смилаеми” и специфични.
Вътре таблото с изключителна форма е запазено почти без промяна и това също е обяснимо, защото е постижение. Улеснен е само достъпът до втория и особено до третия ред седалки с допълнително освобождаване на облегалките.
В същото време външната промяна на формата е свързана и с това да се отворят малко прозорците за пътниците по-назад. Вместо с триъгълна форма последният прозорец вече е четириъгълен.
При сядането зад волана правят впечатление веднага новите по-големи огледала.
Реално по-важни са промените в техниката, но повярвайте ми – доста трудно ще откриете промяна в характера на автомобила. Двигателят обаче е с по-голям обем. Досегашният 3-литров мотор вече е станал 3,6 литра (увеличен е ходът и диаметърът на цилиндрите), както и максималната му мощност от 245 на 258 к.с. Важно е, че чрез промяна на ангренажната верига моторът е станал по-тих, а с развитието на системата за промяна на газоразпределението е и по-гъвкав.
Съчетани с промяната в управлението на автоматичната предавателна кутия (но не в броя на предавките), тези промени правят автомобила една идея по-пъргав, но не повече.
Окачването също е променено и колата е още по-комфортна, без в никакъв случай да е прекалено омекотена. По принцип със своята схема на двигатели тип боксер, със срещуположно разположени цилиндри и симетрична система за разпределение на усилието между 4 колела, моделите на марката печелят стабилност.
При SUV като този това е още по-важно, защото той стои добре, а във висшия сегмент – голям, богат, с камера за паркиране назад, много електроника и въздушни възглавници.

• + Качествена японска техника с отлични технологични решения
• -Загуба на визуална идентичност и все още липса на дизелов двигател