Начало Автомобили Avto Union открива уникален по рода си бизнес комплекс в близост до...

Avto Union открива уникален по рода си бизнес комплекс в близост до Летище София

180
0

Италианските автомобилни марки Fiat, Lancia, Alfa Romeo и Maserati се настаниха в Avto Union Center – най-големият търговско-сервизен комплекс за цяла Югоизточна Европа

В близост до Летище София, в бързоразвиващ се бизнес район на българската столица, се намира Avto Union Center. Сградата се простира върху 28 200 кв.м разгъната площ. Тя се състои от две основни тела – едно нискоетажно, където са разположени автосалоните и сервизните центрове на италианските автомобилни марки Fiat, Lancia, Alfa Romeo и Maserati, и високоетажно – функционално предназначено за бизнес зона. То включва над 11 000 кв.м офис площи за отдаване под наем, конферентна зала за над 600 човека (делима на две по-малки зали, всяка от които с 200 седящи места), ресторант и помещения за бързо хранене, кафе-бар, две панорамни зали (за презентации и VIP събития), складови и сервизни зони, подземен паркинг. Специално оборудвана платформа има възможност да качва експозиционните автомобили до изложбената зала. На площ от близо 800 кв.м е разположен и луксозен фитнес център за максимален комфорт на служителите в сградата. Архитектурното решение е в модерна, сферична форма. Всеки стандартен етаж се състои от две сфери, всяка от които със средно 35 работни места и средна застроена площ от 500 кв.м.
Avto Union Center е първият по рода си луксозен център от този тип, съчетаващ офиси, зали, изложбена площ и цялостен търговско-сервизен автомобилен комплекс. Капацитетът на ресторанта, кафетерията и залите е предвиден за нуждите на целия бързоразвиващ се район. Офис частта е изградена според най-високите европейски стандарти – клас „А” от типа „Open Space” с възможност за персонализиране на помещенията според желанията на бъдещите наематели. Цялата сграда е оборудвана с високотехнологични системи за комуникация BMS, UPS, VIOP и централизирана IT поддръжка.

Общата инвестиционна стойност на проекта възлиза на над 43 млн. евро. Инвеститор и собственик на сградата е Авто Юнион холдинг.

Авто Юнион холдинг обединява официалните автомобилни дилърства на Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Maserati, Mazda, както и един от официалните дилъри на Opel и Chevrolet – Булвария холдинг. С широкото си портфолио Авто Юнион се очертава като един от ключовите играчи на автомобилния пазар в България. Част от холдинга са и популярните италиански скутери Piaggio, Vespa и Gilera, компанията за автомобили под наем Avis и вносителят на моторни масла и продукти Castrol и BP – Мотобул.

Кредото на Авто Юнион е, че истинската стойност за клиента се съдържа не толкова в новите и оригинални екстри и бонуси на автомобила, колкото в поддържането на постоянно качество на обслужване и в личния контакт с клиента. За всичко това са осъществени огромни инвестиции в размер на повече от 50 млн. евро. В дългосрочните планове на Авто Юнион са залегнали сериозни инвестиции в разширяване и обновяване на дистрибуторската мрежа на компаниите.

Важна стъпка в осъществяване на новаторския замисъл на холдинга е откриването на Avto Union Center.

В своя нов дом италианските автомобилни марки Fiat, Lancia, Alfa Romeo и Maserati разполагат с дизайнерски автосалони, разположени на 2700 кв.м, с възможност за излагане на над 80 автомобила и обща сервизна площ от 4100 кв.м.

За неподражаемия италиански стил и темперамент допринася уникален интериор, в който Avto Union Center партнира с дизайнерското студио Centro Sile за Alfa Romeo, прочутите италиански мебели Poltrona Frau за Maserati и известната шведска мебелна компания Ikea за Fiat.

В отговор на дългогодишното сътрудничество между Alfa Romeo и прочутата бижутерска компания Chopard, в новия шоурум на Alfa Romeo ще бъде отделен и специален кът на Chopard, където бъдещите клиенти на Alfa Romeo ще могат да разгледат най-новите колекции часовници и бижута на известната швейцарска компания.

В дизайнерския шоурум на Maserati клиентите ще могат да видят новите колекции на луксозните мобилни телефони VERTU, а също специален кът с ръчно изработени писалки и бижута OMAS, с които Maserati има дългогодишно партньорство. За перфектното озвучаване на просторните салони ще се погрижи известната американска компания-производител на елегантни озвучителни системи – Bose Sound System.

Тези и още много изненади са предвидени за официалното откриване на Avto Union Center, което е предвидено за 15 май 2008 г.

Наред с новия си дом, Авто Юнион си запазва и територия в центъра на София – Avto Union Gallery, която е част от City Center Sofia. Там могат да се видят най-новите модели, представени от всяка една от компаниите в Авто Юнион.
Avto Union Gallery е първият лансиран в България формат за постоянна експозиция и brand experience на всяка от автомобилните марки, присъстващи в портфолиото на Авто Юнион.

На 12 април Avto Union Gallery отвори врати за най-запалените почитатели на Fiat 500, които вече се радват на уникалното италианско бижу, представено в няколко дизайнерски цвята и атрактивни оборудвания.

В края на май Avto Union Gallery ще представи новата Mazda6. През есента Булвария ще зарадва там своите клиенти с новите модели на Opel и Chevrolet, а в края на годината Alfa Romeo ще представи новото си попълнение в гамата Alfa MiTo.

Авто Юнион: структура
В структурата на Авто Юнион се включват Ауто Италия – официален вносител на Fiat и Lancia; Милано Моторс – официален вносител на Alfa Romeo; Гранспорт Ауто – официален вносител на Maserati за България; Булвария – първият дилър на Opel и Chevrolet; Стар Моторс – официален вносител на Mazda за България; Piaggio, Vespa и Gilera – скутери; Булвария Рент-А-Кар -официален франчайз на Avis Europe за България; Мотобул – официален вносител на автомобилните масла Castrol и BP.

Авто Юнион: собственост
Авто Юнион е собственост на инвестиционния фонд Equest Investments Balkans (листван на Лондонската фондова борса от 2006 г.), който управлява капитал на стойност 1 мрд. евро. Други инвестиции на фонда са верига магазини Техномаркет, Имофинанс (инвестиции в недвижими имоти), застрахователна компания Uniqa и концесията за боклука на София – Novera.