Тунинг студиото 9ff най-накрая постигна целта си да победи рекорда за най-висока скорост на сериен автомобил, поставен от Bugatti Veyron. Италианският автомобил принципно ускорява със своите 1001 к.с. до 407 км/ч, докато доста силно модифицираният суперавтомобил GT9 успя да ускори благополучно до 409 км/ч по време на официални тестове миналия месец на пистата Ппенбург. И все пак рекордът за най-бърза серийна кола все още не принадлежи на никой от гореспоменатите автомобили, тъй като миналия септември американският SSC Ultimate Aero TT вдигна 411 км/ч.
GT9 може и да е сериен автомобил, но малкото екземпляри определено не могат да бъдат подминати, тъй като моделът ще бъде произведен в само 20 бройки, като всяка една ще струва по 592 620 евро.
И въпреки че GT9 на 9ff видимо е базиран на Porsche 911, то механичната му част е напълно променена. Изоставяйки дизайна от 911 със задноразположения двигател, инженерите на 9ff предпочитат платформа със средноразпожен двигател. И за да не бъдем голословни, следва да поясни, че агрегатът е редови шестцилиндрво 4.2 литров с двойно турбо. Максималната му мощност достига 987 км/ч, докато въртящият момент възлиза на 964 Нм, съобщават от AutoBild.
Каросерията на 911 GT3, на която е базиран представителят на 9ff, също е удължена с 30 см, като покривът е снижен с 12 см, за да се максимизират силите на притискане върху автомобила при високи скорости. Благодарение на конструкцията от въглеродни влакна и Кевлар целият автомобил тежи само 1326 кг.