Новата серия Shell Rimula Energised Protection характеризира технология за масла, създадени да се адаптират към променливите нужди на двигателя. Новата серия отчита промените в технологията и изискванията на клиентите и улеснява правилния избор на масло.
„Новата серия Shell Rimula е трамплин за въвеждането на нашите най-съвременни и подобрени технологии” казва Илиан Василев, Технически Мениджър за Европа, Shell Lubricants „от подобрените рецептури на Shell Rimula R2 Extra до въвеждането на нови за пазара технологии за поддържането на двигатели с ниска емисия, каквито са технологиите в Shell Rimula R4L и Shell Rimula R6 LM, което отразява постоянния ангажимент на Shell за посрещане нуждите на транспорта сега и в бъдеще”.
Като част от тези промени, Shell използва възможността да представи нова опаковка от 4 литра с различна форма, търговска марка и етикет. Тези промени спомагат за по-точното информиране на клиента за ползите от продукта, улеснявайки го при правилния избор на масло, по-лесна работа с опаковката и употребата на продукта.
Новата серия масла Shell Rimula за тежко натоварени дизелови двигатели ще бъде на пазара от началото на юни 2008 г. В България тя ще се предлага от компанията Кавен Орбико, местен представител на Shell Lubricants и макро дистрибутор за бизнеса с маслата Shell в нашата страна.
Кавен Орбико предлага на пазара също така пълната гама от маслата Shell и допълнителни търговски марки и продукти за потребителите на тежко натоварени машини, включително Shell Spirax масла за скоростни кутии и двигателни мостове, Shell Donax течности за автоматични трансмисии, Shell Retinax греси и Shell антифриз. Тези продукти, когато се употребяват заедно с Shell Rimula могат да съдействат за значителни подобрения в работата на превозното средство и икономията на гориво.
Кавен Орбико представи новия имидж и качествените подобрения на серията продукти с марката Shell Rimula на специално събитие. Гости бяха клиенти и партньори на марката, както и журналисти от най-големите автомобилни печатни издания.
Програмата включваше презентация, коктейл и атрактивна шоу програма с отборa на „Силните мъже”.
Силните мъже направиха демонстрация на силови и технични умения в няколко дисциплини с помощта на продукти Shell Rimula.
Шоу програмата премина под мотото „Energised protection” и „24 hours of heat, dust and grime. But you’d never hear my engine complaining” (“24 часа жега, прах и мръсотия. Но никога няма да чуеш двигателят ми да се оплаква.”), с внушението за силата, която дават маслата на двигателя на тежкотоварните машини.
Най-голямата атракция беше 9-тонен багер с бренд на маслата Shell Rimula, който Силните мъже издърпаха с лекота на разстояние 18 метра с помощта на въже.