Ред Бул могат да устоят на конкурентните тимове и да запазят четвъртата си позиция в класирането при конструкторите, убедени са от самия екип.
След като през 2008 година направи голяма стъпка напред по отношение на надеждността, базираният в Милтън-Кийнс тим е печелил точки в седем от осемте състезания досега, в резултат на което се оказаха директно зад Ферари, Макларън и BMW Заубер.
И въпреки че Тойота и Рено имат своите силни моменти, в Ред Бул са оптимисти по отношение на крайния резултат от тазгодишната кампания.
„Първата половина на сезона премина доста добре за нас. Постигнахме значителен прогрес по отношение на надеждността, а и темпото ни е по-добро в сравнение с 2007 година” – казва шефът на тима Кристиан Хорнер.
„До предстоящата Гран при на Великобритания не сме имали никакви механични проблеми, което е забележително с оглед на миналата година. За половината сезон сме отбелязали точките, които бяхме спечелили след края на сезон 2007. Освен това постигнахме първия си подиум, а и сме печелили точки в седем от осемте състезания досега.”
„Единственото състезание, където не успяхме да отбележим точки, бе Мелбърн, където и двамата ни пилоти бяха елиминирани при инциденти. Всичко това е наистина позитивно, като засега следваме целта си да завършим на четвърто място при конструкторите. Разбира се, има още доста дълъг път пред нас.”
„Има още някои подобрения, които могат да подобрят темпото ни,тъй като усещаме, че можем да се доближим още до Макларън и BMW.”
Марк Уебър гледа да бъде реалист, оставайки убеден, че Ред Бул имат възможността да запазят настоящата си форма.
„Добре, може и да не отбелязваме само подиуми и победи, но правим всичко, което може да се поиска от нас на този етап” – казва австралиецът.
„Що се отнася до остатъка от сезона, едва ли ще става по-лесно за нас, като ние ще продължим с тактиката си да подхождаме индивидуално към всяко състезание.”
„По отношение на конкуренцията Рено определено не са достигнали максимума на възможностите си, така че можем да очакваме тепърва доста от тях, а и от други пилоти и екипи, които не са достигнали прага на потенциала си.”
Иначе Хорнер разкрива, че техническият директор на тима Ейдриън Нюи се е фокусирал изцяло върху работата по колата за 2009 година.