Скоростта на пилотите на Рено в Гран при на Бразилия е била по-ниска заради опасенията от нови проблеми със задвижващата система.
Затова техните режими са били занижени и концентрацията е била върху това двете коли да завършат състезанието. Това обясни управляващият директор на френския тим Сирил Абитебул.
В предишния кръг в Мексико 4 коли, задвижвани от моторите на Рено не завършиха надпреварата, като между тях бяха и двете заводски на тима от Енстън.
За да не се повтори това на трасе също с голяма надморска височина, режимите на агрегатите са били занижени, което доведе до по-ниска скорост. Така Нико Хюлкенберг завърши 10-и, а Сайнц 11-и.
„Фокусът ни бе върху издръжливостта този уикенд и видяхме, че 3 коли с мотори на Рено финишираха в топ 10 и 5 завършиха състезанието, каза Абитебул. – По-добрата надеждност за жалост дойде на цената на по-ниска скорост.
Определено моторите работеха под потенциалните си възможности. Резултатът в състезанието ни се определи в първата обиколка, когато и двамата ни пилоти загубиха позиции. След това нямахме възможности да спечелим такива.“
Самият Хюлкенберг изрази удовлетворението си от завръщането в зоната на точките, но също така отбеляза и липсата на скорост в състезанието. Германецът не бе печелил точки от месец август в Гран при на Белгия, когато завърши 6-и.