В Рено останаха доволни от първите си тренировки на пистата Албърт парк преди Гран при на Австралия тази неделя. След сесиите от тима оповестиха програмите на двамата си пилоти, които ви представяме.
Фернандо Алонсо
Свободна тренировка 1: 16 обиколки, 1:28.123, 10-о място
Първо излизане: 8 обиколки, нови меки гуми
Второ излидане: 7 обиколки, същите меки гуми, промяна в задното окачване
Свободна тренировка 2: 28 обиколки, 1:27.232, 12-о място
Първо излизане: 7 обиколки, същите меки гуми, променени предавателни отношения в скоростната кутия
Второ излизане: 8 обиколки, нови меки гуми
Трето излизане: 7 обиколки, нови твърди гуми
Четвърто излизане: 6 обиколки, нови твърди гуми, промяна в задното окачване
– Най-накрая след толкова тестове през зимата, очаквания и прогнози, започнахме сезон 2009 г. Днес се концентрирахме върху настройките на автомобила в горещите условия без да се тревожим особено къде са съперниците ни. Сега разполагаме с много ценна информация и както обикновено, ще я прегледаме вечерта. Липсва ни малко прилепяне, но имаме идея как да превъзмогнем това. Така че все още съм уверен. Утре би трябвало представянето ни да е по-добро.
Нелсън Пикет
Свободна тренировка 1: 25 обиколки, 1:29.461, 18-о място
Първо излизане: 10 обиколки, нови меки гуми
Второ излизане: 9 обиколки, същите меки гуми
Трето излизане: 5 обиколки, същите меки гуми
Свободна тренировка 2: 35 обиколки, 1:28.076, 19-о място
Първо излизане: 7 обиколки, същите меки гуми, променени предавателни отношения в скоростната кутия, промени в задното окачване
Второ излизане: 14 обиколки, нови меки гуми
Трето излизане: 9 оликолки, нови твърди гуми, промяна настройка на предното крило
Четвърто излизане: 6 обиколки, нови твърди гуми, промяна настройка на предното окачване
– Денят не бе лесен. Борих се да намеря добър баланс на мръсната писта, на която има малко сцепление. Настройките, по които работихме обаче, ни помогнаха да изследваме някои интересни тенденции в поведението на колата за утре и оставам положително настроен.