Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Хайдфелд: В групата зад Браун сме

Хайдфелд: В групата зад Браун сме

38
0

Екипът на BMW Заубер се надява на по-добро темпо в Гран при на Малайзия след разочарованието от първия старт в световния шампионат на Формула 1. И двамата пилоти на екипа не се наеха да правят прогнози преди състезанието в неделя или кога екипите биха настигнали тима на Рос Браун като скорост. Ник Хайдфелд призна, че са се надявали на чудо, което обаче така и не се случи:

За съжаление темпото в първата надпревара за сезона бе такова, каквото и в тестовете. Надявахме се някак да се случи чудо и Браун да са поне по-бавни, което не стана. Всъщност едва след като се види теглото на автомобилите – след квалификацията – може да се прецени какво е темпото на всеки болид. Ние сме в добра позиция, но има няколко отбора, които са крайно близки като скорост. Смятам, че се намираме в групата зад Браун, но не бяхме най-бързите в нея в Мелбърн. През последните години обаче видяхме, че представянето в Мелбърн не винаги е показателно за това какво ще последва нататък. Надявам се този сезон да сме още по-силни оттук нататък, на което се и надявах след зимните тестове. В Мелбърн се изненадах например от темпото на Уилямс, което бе подобно на това на Тойота или малко по-добро по принцип, а на Албърт парк нещата не стояха точно така.

Немският пилот допълни, че във всеки тур от надпреварата в Австралия е използвал KERS, макар да не му е разрешено да спомене къде точно. Най-голямото предимство, допълни той, е при борбата с други пилот.

Разбира се, ситуацията бе по-сложна, като се има предвид, че автомобилът ми бе ударен още в началото и доста повреден. Като цяло обаче дали си с KERS или не няма кой знае какво влияние върху времето за обиколка.

Роберт Кубица от своя страна е оставил вече зад гърба си инцидента със Себастиан Фетел (Ред Бул), заради който отпадна.

Надявах се да завърша австралийската Гран при по различен начин, но понякога се случват такива неща. Не бяхме толкова бързи, колкото Браун, Ред Бул и може би някои други отбори. Във втората част на състезанието обаче вървяхме по-добре по отношение на гумите. Тук ще е по-различно – каза полякът.

Кубица също очаква някои екипи да покажат различно темпо на Сепанг. Според него по-късният старт на надпреварата увеличава шансовете за дъжд, но ако се задържи без валежи, пилотите може да имат същите проблеми с ниското слънце като на Албърт парк към края на състезанието там.