От Танак призна, че е напуснал екипа на М-Спорт, за да не бъде пилот номер 2 в тима, където кара шампионът Себастиен Ожие. Естонецът беше в тима в последните 6 сезона, но за 2018 г. премина в Тойота и ще бъде съекипник на Яри-Мати Латвала.
Танак обясни, че е бил впечатлен от фабриката на Тойота и ресурсите, с които разполага японският тим. Той обаче също така призна, че не е имало баланс в това какво се отделя за него като внимание и подготовка на колата и какво за Ожие, който тази година ще има за съотборник Елфин Еванс.
„Търсех място, където да имам добър шанс да се боря за световната титла, обясни Танак. – Още в първия си сезон в световния рали шампионат момчетата в Тойота се справиха много добре. Екипът има сериозен потенциал да се развива. И това беше едната причина да премина там.
Беше наистина добре да работя със Себастиен Ожие. Двамата бяхме много силен екип. Но понякога финансовите ресурси бяха ограничени и това се отразяваше на развитието на моята кола спрямо това на колата на Себастиен. През миналата година бях втори пилот на отбора и така щеше да е в бъдеще.“
Според Танак в Тойота той ще има повече шансове за успех в бъдеще и подписа 2 годишен договор с тима. От вече проведе 4 дни тестове за рали Монте Карло, както и още 2 на сняг за рали Швеция. Танак смята, че колата бе достатъчно конкурентна, за да се бори за победата още в Монте Карло.
Запитан какви са разликите между колите Форд Фиеста и Тойота,естонецът каза, че те определено са различни, но и двете са добри . „Не мога да намеря негативи, каза Танак. – Идеите при направата на колите са различни и те се държат по различен начин на пътя.“