„От стандартна гледна точка, Сивик Тайп R е една вълнуваща за каране машина“, заяви вицепрезидентът на Мugen Euro – Хиро Тойода.
„Това е фантастичен базов модел, от който се надяваме да произведем една от най-бързите шосейни коли с предно предаване в страната“, добави още той.
Мugen Euro, европейското поделение на тунинг-поделението на Хонда, е базирано в Нортхемптън, Великобритания, а Тойода има предвид прототипа на Тайп R, който се разработва от евро-подразделението и в момента все още е в концептуална фаза.
Колата ще бъде задвижвана от същия агрегат, който се намира под капака и на японския Сивик Муген RR 2007, но мощността му със сигурност ще бъде увеличена. Японският модел има 240 к.с., по-лек е от стандартния вариант с 10кг, а производството му е лимитирано само на 300 бройки.
Спирачките, изпускателната система и окачването също ще бъдат допълнително усъвършенствани. Визията вече е още по-агресивна, като за това най-голяма роля играе огромното задно антикрило, включено в новия аеродинамичен пакет.
Все още няма потвърждение от Мugen Euro относно това дали ще бъде произведена и клиентска серия от този прототип, така че феновете на Хонда засега ще трябва да се задоволят със стандартния Сивик Тайп R.