Гумите софт на Бриджстоун издържаха на натоварванията на Албърт парк и изведоха Дженсън Бътън (Макларън) до победата в Гран при на Австралия. В началото на състезанието пилотите бяха с интермедии заради превалелия дъжд и това бе причината, поради която след това не бяха длъжни да ползват и типа хард. По-меката смес обаче се оказа на ниво в повечето случаи, обясниха и от Бриджстоун.
– Днес бе чудесна илюстрация на това какви са ползите от доброто управление на гумите – заяви директорът на отдела за развитие на продуктите за автомобилния спорт Хирохиде Хамашима. – Типът софт бе предпочитаният от отборите в надпреварата, след като пистата започна да изсъхва. Това пък показа на каква широка гама от условия на трасетата и времето пасват гумите ни. Дженсън Бътън свърши великолепна работа, грижейки се за своите гуми цели 52 обиколки. Износването на сместа софт бе по-ниско, отколкото щеше да се наблюдава, ако трасето бе напълно сухо. Но днес видяхме абсолютен пример за умение да се съхранят гумите в наистина дълга серия.
Хамашима отбеляза още представянето на Роберт Кубица, финиширал втори със своето Рено R30 и продължи:
– Имаше интересна борба между Ферари (които бяха с един питстоп) и Люис Хамилтън, сменил два пъти гумите на своя Макларън. Доволни сме и от представянето на интермедиите си, използвани в началото на надпреварата.