Екипът на Макларън спря разработването на ново окачване след изричното уточнение на ФИА, че всякакви системи за промяна разстоянието между пода на колата и повърхността на пистата са извън правилата на Формула 1. Уточнението от страна на световната автомобилна федерация бе направено по повод съмнения за това, че в Ред Бул използват под някаква форма активно окачване. Проверките показаха, че RB6 е легален болид, но ФИА предпочетоха да напомнят на отборите в Гран при какво не им е разрешено да използват.
Шефът на инженерния отдел на Макларън Пади Лоу заяви, че в Уокинг е спряна работата по система на окачване, за която не посочи повече подробности. Този уикенд в Китай МР4-25 ще е с някои нови аеродинамични компоненти, но без други промени в конфигурацията си.
Лоу допълни, че автомобилът е с най-добро представяне в първата третина от надпреварите. Според него квалификациите и спечелените в тях позиции на стартовата решетка също са важни, но темпото в началото на състезание е жизненоважно за крайния резултат.